Метавсесвіт, естетика нульових та інші тренди 2022 від Depositphotos

Читати на RU

Depositphotos випустив щорічний прогноз візуальних тенденцій «Креативні тренди 2022: поєднання майбутнього та минулого», зібравши дані з бібліотеки фотобанку, які показують зростання попиту на певні тематичні запити.

Згідно з прогнозом, частиною креативної комунікації у новому році стане метавсесвіт, імерсивне занурення, створена штучним інтелектом музика, естетика 2000-х, психоделічне мистецтво 70-х, любов до себе та дизайн, натхненний наукою.

Метавсесвіт

У 2022 році диджитал-простір набуде ще реалістичнішого вигляду за допомогою технологій AR та VR. Дизайнери частіше використовуватимуть продумані до дрібниць 3D-елементи й моушн-графіку, що дозволить вивести інтерактивність на новий рівень. Щоб аудиторія могла ще сильніше відчути ефект присутності, креатори доповнюватимуть свої проєкти атмосферною музикою та імерсивними звуками.

Аналітика тренду:

  • Імерсивна реальність +275%
  • Офісні аватари +230%
  • Футуристичне 3D-місто +200%
  • Віртуальні світи +143%

Психоделічне мистецтво

У 2022 році автори контенту в усьому світі обиратимуть грайливі, сміливі мотиви 70-х. Бажання втекти від монотонної реальності й захопити аудиторію, а також доступність графічних програм мотивує креаторів на експерименти з психоделічним мистецтвом у диджитал-просторі.

У графічному дизайні будуть популярні голографічні й зернисті фони, складні абстракції, насичені поєднання яскравих або контрастних кольорів і різноманітні інтерпретації психоделічних штрихових рисунків. Завдяки використанню багатьох елементів дизайну в одній композиції креатори отримають простір для експериментів, а також зможуть покращити комерційний потенціал проєктів.

Аналітика тренду:

  • Калейдоскопічна структура +600%
  • Яскраві кольори +182%
  • 70-ті +46%

Генеративна музика

У найближчому майбутньому штучний інтелект також сильно вплине на контент-продакшн. Бренди й креатори зможуть надати своїй аудиторії гіперперсоналізований досвід, оскільки створення музики за допомогою ШІ стане економічнішим і швидшим.

Фонові треки на сайтах і в застосунках будуть адаптуватися до вподобань або настрою користувача. У креативних проєктах, кампаніях і рекламі часто використовуватимуть персоналізовані саундтреки, що дозволить створити інтерактивнішу реальність.

Аналітика тренду:

  • Атмосферний +75%
  • Тематичний +259%

Естетика 2000-х

Якщо ви відчували ностальгію протягом останніх двох років, ви не одні. Відсутність нових вражень і позитивних емоцій змушує аудиторію згадувати, як все було раніше. Міленіали й покоління Z — найчисельніші й найзаможніші покоління сьогодні — захоплені естетикою 2000-х, яка дарує відчуття щастя й безтурботності на кшталт тих, що вони відчували у дитинстві або підлітковому віці.

Ця загальна ностальгія мотивує авторів контенту використовувати пастельні палітри кольорів з рожевим, жовтим, зеленим і синім відтінками. У дизайні й фотографії з’являться ретрофутуристичні мотиви з глянцевим ефектом або плівковою обробкою. Ми бачитимемо їх скрізь — від сторінок блогерів у соцмережах до рекламних кампаній брендів.

Аналітика тренду:

  • Пастельний рожевий фон +205%
  • Позитивні емоції +133%
  • Дитинство та юність +100%

Наукова нефантастика

Технологічні досягнення, на які наукова фантастика надихала вчених у минулому, сьогодні стали реальністю. Космічні подорожі Стенлі Кубрика й летючі машини Рідлі Скотта вже не вселяють страх і не вражають нас. Навпаки, вони пробуджують цікавість та ентузіазм у глобальної креативної спільноти.

Космічні форми, ілюстрації надрозумних роботів і обладнання для міжпланетних подорожей, а також темні відтінки та металеві текстури допоможуть створити новий вимір у креативних проєктах. Такий дизайн не лише приверне увагу аудиторії, але й змусить замислитися, що чекає на нас в майбутньому і як ми можемо покращити його сьогодні.

Аналітика тренду:

  • Космічний мандрівник +214%
  • Позаземне життя +165%
  • Наука +118%
  • Експериментальний +71%

Час любові до себе

Тренд, присвячений любові до себе, досягне піку популярності у 2022 році. Ця ідея знайде втілення у різних сферах комунікації, включаючи фотографію. Бренди й художники все частіше співпрацюватимуть заради створення проєктів, які допомагають покращити психічне здоров’я у суспільстві. У майбутньому це приведе до глобальних змін.

У 2022 році бренди переглянуть стиль комунікації, щоб проявляти більше підтримки й любові відносно своєї аудиторії. Фотографи вибиратимуть прості композиції, мінімалістичні колірні рішення й автентичний антураж, що показує продукти, послуги або події у реальному контексті. Такий підхід дозволить брендам і творцям контенту не тільки заслужити довіру аудиторії, але й долучитися до важливої місії — розвитку здорового й щасливого суспільства.

Аналітика тренду:

  • Щирі обличчя +383%
  • Прийняття себе +122%
  • Автентичність +40%
  • Підтримка +36%

Мистецтво скролітелінгу

Розповідати цікаві історії — непросте завдання сьогодні. Щоб привернути увагу аудиторії, авторам контенту доводиться знаходити нові формати, котрі виглядають як захопливий мікс відео, анімації й звукових ефектів у вебдизайні.

В найближчі місяці креатори експериментуватимуть з різними елементами — від асиметричних макетів і паралакс-скролінгу до величезних шрифтів та 3D-моушн. Щоб надати динаміки й створити ще більший ефект занурення на сайтах, дизайнери використовуватимуть hero-відео, атмосферні аудіотреки й звуки. Але головна умова для успішного скролітелінг-проєкту — короткий час завантаження й унікальна історія, що буде близькою для читачів.

Аналітика тренду:

  • Вебдизайн +383%
  • Асиметричний дизайн +325%
  • Дата-сторітелінг +150%

Імерсивний світ

У мінливому світі брендам доводиться постійно переглядати свої рекламні формати й стратегії, щоб виділитися на фоні конкурентів, підвищити залученість і зберегти лояльність клієнтів. Попри масу підходів та інструментів під рукою, у далекоглядних компаніях знають напевно: запорука успіху — в імерсивному ефекті.

3D-реклама, AR-фільтри й лінзи для шопінгу дають можливість будь-якому власнику смартфона взаємодіяти, тестувати або кастомізувати продукт перед онлайн-покупкою. Бренди, що прагнуть вийти за межі соцмереж, можуть спробувати імерсивні диджитал-кампанії. Тривимірна анімація і моушн-графіка, а також такі прийоми, як змінена перспектива, дозволять їм створити 3D-ілюзії й вразити глядачів.

Аналітика тренду:

  • AR-логотип +742%
  • Імерсивні технології +125%
  • Онлайн-магазин одягу +100%
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук