Сервіс доставки продуктів Gopuff залучив $1,5 млрд з оцінкою $40 млрд. Рік тому оцінка — в 10 разів менша

Читати на RU

Американський сервіс доставки продуктів за 15 хв та фіксованій ціні у $1,95 Gopuff залучив новий раунд фінансування. Про це пише Axios. 

  • Сервіс отримав $1,5 млрд з оцінкою в $40 млрд. Це робить Gopuff одним з найдорожчих американських стартапів прямо зараз. 
  • Влітку Gopuff отримав $1 млрд з оцінкою $15 млрд. Далі — в березні 2021 року сервіс отримав $1,15 млрд інвестицій з оцінкою $8,9 млрд. А в жовтні 2020-го, рік тому, залучив $380 млн інвестицій з оцінкою $3,9 млрд. Всього за рік оцінка виросла у 10 разів. 
  • Бенефіціаром такого зростання стала пандемія, компанія розвивалась надшвидкими темпами. Залучені кошти витрачають на вихід у нові американські міста та на нові ринки (сервіс запустився в Лондоні), а також скупку інших компаній. 
  • Як пише TechCrunch, Gopuff планує вийти на ІРО вже в середині 2022 року. 
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук