10 трендів Instagram у 2022 році. Як зумери змінюють соцмережу

1131
Читати на RU

Instagram опублікував перелік трендів соцмережі у 2022 році. В списку шопінг, меми і комп’ютерні ігри. Редакція AIN.UA обрала найцікавіші факти зі звіту. 

Що потрібно знати про звіт

У дослідженні Instagram зробили акцент на вподобаннях покоління Z. За прогнозами компанії саме вони задаватимуть тренди у 2022 році. У опитуванні взяли участь 1 200 людей віком від 14 до 23 років. Ось які тренди вони виділили.

Мода та краса

Два роки пандемії змусили молодь впродовж довгого часу сидіти у власних кімнатах та носити комфортний домашній одяг. Тепер вони приділятимуть зовнішньому вигляду більше уваги.

Серед модних напрямків Instagram виділяє “темну академію” – це тренд серед зумерів, які хочуть бути схожими на випускників європейських університетів. Представники цієї субкультури носять твід та вінтажні аксесуари. 

Інший модний напрямок “гоблінкор” – естетика, яка пропагує близькість з природою. В одязі це проявляється відтінками зеленого кольору та принтами рослин. Також в досліджені розповіли, що серед косметичних засобів в тренді будуть ті, що виготовлені з натуральних продуктів та не шкодять шкірі. 

Шопінг

27% опитаних відповіли, що готові купляти товари прямо в додатках соцмереж. Також 23% хочуть купляти одяг на платформах типу Depop. Це американський сервіс для перепродажу вживаного одягу. Популярність секондхенду в Instagram зросте у 2022 році, особливо екологічного. Також зумери полюватимуть в соцмережах на вінтажні речі. 

Музика та танці

70% молодих людей шукають нову музику в соцмережах. А 41% є фанатами як мінімум одного артиста і слідкують за його діяльністю в Instagram. Також зумери полюбляють візуальний контент в поєднанні з музикою і готові брати участь у танцювальних челенджах.

Знаменитості 

Зумери вважають, що традиційні знаменитості втрачають вплив на культуру. Маленькі акаунти з високою залученістю аудиторії сьогодні отримують більше довіри і формують тенденції. Лідерам думок довіряють через спільні інтереси, а кількість їх аудиторії вже не має значення. 

Кар’єра та освіта

Через ріст цін на освіту, більшість опитаних готові шукати альтернативний шлях. 66% вважають, що наявність диплому вже не є таким цінним. Вони також відділяють роботу від глобальних інтересів, називаючи її просто частиною, а не справою життя. 87% думають, що люди працюють занадто багато, щоб отримати необхідний їм рівень прибутку. 

Їжа

Зумери готові експериментувати з їжею. 25% хочуть готувати домашній хліб та спробувати себе в молекулярній кухні. Також молодь цікавить коктейлями і продуктами локальних виробників. 

Здоров’я

Одним з найважливіших трендів 2022 року стане психічне здоров’я. Зумери приділяють багато уваги цьому напрямку: приблизно 30% зізналися що регулярно займаються медитацією та іншими вправами для ментального здоров’я. Фізичними вправами займають 48% опитаних користувачів. 

Ігри

Ажіотаж довкола онлайн-ігор, які стали ще популярнішими в час карантину, досі триває. Ключові тренди в цьому напрямку VR та стріми. Зумери також називають онлайн-ігри соціальними платформами. У 2022 ще популярнішим стане цифровий одяг, для персонажів онлайн ігор. 

Меми

Тренд на абсурдний гумор, який був популярним серед мемів останні роки, потроху спадає. У 2022 році зумерів цікавитимуть жарти про і криптовалюту та криптоінвестиції. В Instagram також описали формулу ідеального мему: суміш іронії та щирості. 

Соціальна справедливість

52% опитаних підписані на акаунти на тему активізму. 37% планують надсилати більше пожертвувань, а 28% – підписатися на більшу кількість профілів про соціальну справедливість.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук