«Київстар» використовує рішення Genie Networks для моніторингу трафіку та захисту мережевої інфраструктури

«Київстар» – лідер на ринку послуг мобільного зв’язку та фіксованого інтернету, оператор конвергентних рішень в Україні. Абонентська база компанії включає близько 26 мільйонів клієнтів мобільного зв’язку та понад мільйон клієнтів фіксованого широкосмугового інтернету.

«Київстар» – один із трьох найбільших провайдерів цифрових послуг в Україні, пропонує інноваційні рішення із використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги тощо. Для бізнес-клієнтів оператор пропонує унікальні послуги на базі продуктів Office 360, Azure Stack та віртуальної мобільної АТС, створив платформу Open API з можливістю використовувати аналітичні дані оператора для розробки цифрових продуктів.

«Київстар» входить до складу VEON group — однієї з найбільших у світі інтегрованих телекомунікаційних компаній Євразії та Африки. За підтримки партнера Broksteam «Київстар» захищає свою базову інфраструктуру та FTTB від DDoS-загроз за допомогою рішення Genie. Система GenieATM, розгорнута в «Київстар», наразі забезпечує моніторинг мережі та захист трафіку. При виявленні аномального трафіку GenieATM автоматично створює BGP анонс для маршрутизаторів компанії для перенаправлення підозрілого трафіку на очищувальний пристрій або blackhole, щоб уникнути вторгнення будь-якої потенційної кіберзагрози.

Окрім звичайних функцій GenieATM, «Київстар» використовує це рішення як платформу для надання послуг своїм клієнтам. Розгортання GenieATM дозволяє українському оператору зв’язку пропонувати такі функції, як моніторинг мережі, виявлення та запобігання DDoS-атакам у вигляді хмарних послуг для корпоративних клієнтів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук