Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Доступ до 700 млн користувачів щомісяця: як працює рекламна мережа Huawei Ads
AIN.UA разом із Huawei розповідають, як влаштована рекламна мережа Huawei Ads, як нею користуватись, та які плюси для агенцій та розробників у такому розміщенні.
Нещодавно компанія Huawei запустила власну рекламну платформу Huawei Ads. На ній рекламодавці можуть розміщувати рекламу, яку побачить аудиторія в 700 млн користувачів. А власники мобільних додатків зможуть монетизувати їх, підключаючись до платформи.
Обсяги in-app-реклами останніми роками стрімко ростуть, адже користувачів смартфонів стає все більше: продажі смартфонів, за даними Gartner, ростуть на 10% на рік, і Huawei — один з лідерів на цьому ринку.

А ті користувачі, в кого смартфони та планшети вже є, все більше часу проводять саме в мобільних додатках, а не в браузерах. В цьому можна переконатися на власному досвіді, глянувши на час, який ви проводите у різних мобільних сервісах.

Це підтверджують і цифри дослідників ринку: за даними eMarketer, за останній рік цей час виріс глобально на 30%. Швидкими темпами росте й кількість мобільних додатків: за прогнозом App Annie, загальне їхнє число сягне 258 млрд уже у 2022 році.

Користувачі готові не лише завантажувати все більше додатків, але й витрачати на них (і в них) свої кошти: ринок покупок у магазинах додатків оцінюють у $156,5 млрд, що на 92% більше від показників 2017 року. У самих додатках витрати користувачів можуть бути досить високі: у популярної і безкоштовної ігрової платформи Roblox обсяг in-app-купівель — це щоденні $2,5 млн.

Оскільки росте кількість та проникнення мобільних девайсів, а також кількість грошей, яку користувачі готові в них витрачати, росте і мобільна реклама: за даними того ж eMarketer, ще у 2019 році цей ринок складав $241 млрд, а у 2022-му можна чекати й $368 млрд.
У відповідь на ці тренди Huawei запустила власну рекламну платформу Huawei Ads. Вона дає власникам додатків та маркетологам доступ до активної аудиторії в сотні мільйонів користувачів.

Як розповідає Юлія Гриць, Strategic Partnership Lead в Huawei, компанія розвиває свою мобільну екосистему, що складається з цілого пула сервісів, не лише магазину додатків AppGallery, але й Huawei Video, Browser, карт та інших сервісів сімейства Petal.

Розповідаємо, як влаштовано цей сервіс, як ним користуватись, та які реальні результати його роботи.
Левова частка сервісів будується на контенті наших партнерів. Ми — лише платформа, що допомагає поєднати їх з користувачами. Тож логічним кроком був паралельний розвиток другого боку екосистеми — інструментів та сервісів для розробників і контент-провайдерів. I рекламний — один з них.
Юлія Гриць
Strategic Partnership Lead в Huawei
Типовий сценарій розвитку для мобільного додатку: спочатку у його авторів з’являється ідея, якийсь час вони над нею думають, розробляють прототип сервісу, і нарешті додаток публікується у магазині. У випадку, коли йдеться про аудиторію пристроїв Huawei — це AppGallery. Після цього настає час маркетингу: адже про додаток має дізнатись якомога більше користувачів. Аудиторія додатку росте, і навіть якщо сам додаток безкоштовний для користувачів, тепер саме час монетизувати його трафік.

Тут в гру й вступає Huawei Ads, мобільна рекламна програматик-платформа, завдяки якій рекламні агенції, маркетологи та власники мобільних додатків можуть взаємодіяти з аудиторією пристроїв та сервісів Huawei, а також із користувачами сторонніх додатків. Ця аудиторія загалом складає більше 700 млн користувачів (і вона росте більш ніж на 60% на рік). До платформи вже долучились тисячі рекламодавців-партнерів з усього світу.
Платформа дозволяє давати два типи рекламних кампаній. Перший – реклама мобільного застосунку. Для цього додаток має бути опублікований в AppGallery. Другий – реклама веб-ресурсу. Цей варіант підійде будь-якій компанії для підвищення brand awareness та кількості переходів на сайт.

Принцип роботи Huawei Ads простий: рекламодавці розміщують рекламні оголошення в мережі, а розробники додатків для пристроїв Huawei можуть підключатись до неї через SDK, щоб заробляти на показах реклами за різними моделями (СPC, CPM та іншими).

Останніми роками популярність AppGallery в Україні виросла, а отже й актуальність рекламної мережі, що дає доступ до цієї платформи.
Що таке платформа Huawei Ads і що вона вміє
Huawei Ads, з одного боку, дозволяє власникам мобільних додатків монетизувати свою роботу, з іншого, допомагає рекламодавцям ефективно залучати користувачів. Для рекламодавців це — доступ до багатомільйонної та активної аудиторії, а для розробників — можливість заробляти на своєму додатку, не витрачаючи час та сили на пошук рекламодавців.

Щоб почати монетизувати свій додаток коштом реклами, розробнику треба лише під'єднати Huawei Ads Kit та стати паблішером. Налаштування здійснюються в Huawei Ads Publisher Console і дозволяють використовувати різні формати рекламних оголошень, як текстових, так і відеоформатів:
  • звичайні банери, що розміщуються згори, посередині чи внизу інтерфейсу додатку: саме цей формат рекомендують тим, хто лише почав знайомитись із можливостями заробітку на мобільній рекламі;
  • нативні рекламні оголошення: вони вбудовуються в контент додатку в такий спосіб, щоб виглядати органічно, і користувачі не завжди з першого погляду, розуміють, що це реклама;
  • реклами з винагородою (популярний формат, приміром, в мобільних іграх, де користувач отримує бонус в ігрових ресурсах за те, що подивився рекламу до кінця), та інші формати.
Як Huawei Ads допомагає розробникам додатків
Ми бачимо, що більшість наших клієнтів почали розміщувати свої додатки в AppGallery. Причина: вигідні умови розміщення, перспективи зростання та масштабування. Поки платформа не має такої кількості клієнтів, як класичні Google Play та App Store, але, на мій погляд, це — питання часу. Потенціал ринку в Україні — доволі великий, а компанія Huawei пропонує дуже гарні умови для розробників та своїх клієнтів»
Дмитро Крючков
Mobile User Acquisition Specialist в компанії Promodo, займається просуванням мобільних додатків вже понад три роки
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
1. Рекламодавець розміщує рекламне оголошення в мережі Huawei Ads.

2. Розробник інтегрує Huawei Ads Kit у свій додаток та обирає формат реклами, яка буде демонструватися.

3. Додаток відправляє запит на рекламне оголошення та після отримання демонструє його.

4. За показ реклами розробник отримує 80% від вартості оголошення.
Як Huawei Ads допомагає рекламодавцям
ЯК ПІДКЛЮЧИТИСЯ?
До мережі Huawei Ads можуть підключатись як компанії, що хочуть рекламувати свою продукцію напряму, так і агенції, що шукають способи збільшити охоплення для рекламних кампаній своїх клієнтів. В першому випадку, щоб працювати із платформою, потрібно буде для початку створити акаунт Direct advertiser, а в другому — партнерський акаунт.

Після цього можна буде створювати рекламні оголошення різних форматів, підбирати для них географію, списки ключових слів і т.п. Агентства мають можливість додавати в акаунт підрядників, регіональні офіси, різних клієнтів тощо.
Процес налаштування реклами доволі простий, адже впродовж нього система Huawei Ads послідовно буде запитувати дані про кампанію. Варто пам’ятати про три ключові складові.

  • Власне сама кампанія: базова стратегія просування, налаштування закупівлі трафіка, продукт та бюджет на його рекламу.
  • Завдання: налаштування серії креативів і таргетингу за статтю, віком, географією тощо, а також ставок розміщення реклами.
  • Креативи: той контент, який побачить користувач. Сюди входить заголовок, зображення та відео. Чим цікавіший креатив, тим вища конверсія.
Ще один важливий крок, про який подеколи забувають. Перед стартом кампанії застосунок варто додати в розділі «Керування додатками». Завдяки цьому можна перевірити, чи доступний додаток у цільовому регіоні: в такий спосіб можна знизити помилкові покази, радить Юлія Гриць.
ЯКІ ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ?
Серед бонусів платформи: система керування даними (Data Management Platform), за допомогою якої партнери можуть доволі вузько таргетувати рекламу. Таке таргетування базується на аналізі поведінки користувачів.

«Ми бачимо, які додатки встановлені на смартфоні, які категорії додатків частіше всього запускає користувач. На базі цих даних ми прогнозуємо його інтерес до різних типів контенту (особисті дані при цьому не використовуються й нікому не передаються). Штучний інтелект аналізує лише патерни завантаження зі стору. А для реклами використовуються ML-алгоритми. Простий приклад: система сама розпізнає колір речі (навіть якщо продавець забув згадати його у фіді) та запропонує при пошуку у розділі «Шопінг», — пояснює Юлія Гриць.
Перелік партнерів серед трекінгових систем, дозволяє слідкувати за ефективністю мобільних кампаній за допомогою звичних для себе інструментів: AppsFlyer, Adjust, Kochava та інших.

Українські рекламні агенції, які працюють із платформою, серед її особливостей відзначають, що це — недороге джерело якісного трафіку. А також, що платформа надає доступ до гарно структурованого та детального модуля звітності, забезпечує хороші результати кампаній та відзначається швидкою роботою служби підтримки.

Тож, наскільки ефективне розміщення реклами в Huawei Ads?
Ефективність роботи платформи підтверджують цифри і реальні кейси її використання. Адже мережа за останній рік значно виросла: як по рекламодавцях, так і по паблішерах.
Зараз лише по регіону Європа проводиться більш ніж 166 млн рекламних запитів щодня.

Рівень монетизації застосунків від показів реклами в Європі й за останній рік на 2500%:
Наскільки ефективна ця платформа?
За словами Юлії Гриць, в Україні охоплення сервісу також значні: 4,5 млн активних мобільних пристроїв та ~1 млн MAU в AppGallery, 150+ мільйонів рекламних запитів на місяць.
Якщо говорити про конкретні приклади: команда популярного німецького погодного додатка wetter.com (12 млн активних щомісячних користувачів на пристроях Huawei) почала працювати з Huawei Ads у 2020 році. Це партнерство принесло розробникам 3 млн запитів на рекламу щодня, CPM у майже 3 євро та збільшило дохід на 20%.
Якщо ж говорити про досвід рекламних агенцій, в компанії Promodo відзначають, що Huawei Ads — одне із найдоступніших за цінами джерел трафіку на ринку. Серед недоліків у компанії назвали складності з підключенням акаунтів другого та третього рівнів. А серед бонусів — роботу служби підтримки.
Ми постійно в контакті з менеджерами, системно отримуємо рекомендації по оптимізації, коригуванню кампаній. Коли виникли проблеми із трекінгом — буквально за пару годин разом із технічними спеціалістами все виправили
Дмитро Крючков
Mobile User Acquisition Specialist в компанії Promodo
Розглянемо також результати рекламної кампанії, яку проводило за допомогою Huawei Ads діджитал-агенція MixDigital.

За словами Digital Buying Group Head в MixDigital Вадима Славинського, його команда тестувала платформу для реклами мобільного додатку «Таксі» для клієнта. Перше знайомство із рекламним кабінетом лишило гарне враження: його зрозуміло і зручно структуровано, і підключення додатку також не викликало проблем.
Якщо ж говорити про ефективність — перші результати вийшли гарні. Команда спробувала рекламу додатку в AppGallery, де вийшло отримати достатньо низьку ціну за встановлення (близько 0,48 цента), а також тестувала банерні розміщення під установку додатку у додатках-партнерах Huawei.
За допомогою даних кампаній вдалося збільшити кількість встановлень в 6 разів без надмірного зростання вартості за установку. За весь період рекламної кампанії ми отримали 96 770 показів, 4591 кліка, 679 установку при бюджеті в $655. Середній CTR склав 4,7%, а CR в установку — майже 15%. Середній CPI вийшов $0,97
Вадим Славинський
Digital Buying Group Head в MixDigital
ТЕКСТ
Ольга Карпенко
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Huawei
Що це означає?
ДИЗАЙН
Юля Трофименко
ПРОДЮСЕР
Яна Проценко
Олена Тарабунська
ПРЕДСТАВНИК HUAWEI
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA