AppGallery допомагає розробникам залучити нову аудиторію до додатків

AppGallery — це офіційний магазин додатків Huawei, що пропонує розробникам доступ до ексклюзивної аудиторії користувачів по всьому світу. Адже на смартфонах Huawei встановлений ​​лише AppGallery.

Відмінністю AppGallery від інших магазинів додатків також є те, що сама компанія Huawei зацікавлена в просуванні вашого додатку, в розширенні його аудиторії, її утриманні та монетизації.

Як Huawei допомагає розробникам?

Магазин AppGallery активно розвивається, тому Huawei всіляко допомагає розробникам. Зокрема, компанія окремо створює ігрові ком’юніті:

  • через різні канали, зокрема Discord, Youtube, TikTok, Instagram, Telegram тощо;
  • взаємодіє з ютуберами, щоб розповісти потенційній аудиторії про ігри та підвищити обізнаність про них;
  • категоризація ігор в AppGallery та Huawei Game Center дозволяє користувачам швидко знаходити потрібний контент;
  • ексклюзивні акції та знижки від розробників допомагають залучити нових та порадувати вже існуючих гравців;
  • рекламна мережа Huawei Ads може використовуватися для приваблення нової аудиторії або активації гравців.

Аудиторія AppGallery

AppGallery доступний не лише на смартфонах Huawei, де магазин є основним джерелом розповсюдження додатків, а й може бути встановлений на пристроях інших виробників. Таким чином AppGallery дає розробнику доступ як до ексклюзивної аудиторії Huawei, так і до інших користувачів.

AppGallery зібрала навколо себе понад 730 млн глобальних щомісячних активних користувачів, які лише за перші три квартали 2021 року 318 млрд разів завантажили через платформу різний контент.

Коротка статистика станом на 3 квартал 2021 року показує активність користувачів AppGallery, що є доказом активної роботи компанії в просуванні як свого магазину, так і доступних в ньому додатків:

  • понад 730 млн глобальних щомісячних активних користувачів пристроїв;
  • понад 580 млн глобальних щомісячних активних користувачів мобільних сервісів.

При цьому Huawei не збирається зупинятися на досягнутому, а географічне охоплення AppGallery продовжує зростати. Якщо на початку свого існування магазин був доступний лише в Китаї, до 2020 року він вже поширився у 25 країнах світу, то у 2021 він вже доступний у 170 країнах.

Це дозволяє платформі AppGallery розвиватися та залучати як нових розробників, яких на платформі вже понад 5 млн, так і нових користувачів. На сьогодні MAU AppGallery — понад 560 млн унікальних користувачів на місяць (+ 29% р/р за межами Китаю);

Кейси співпраці розробників з Huawei AppGallery

World of Tanks

Huawei тісно співпрацює з розробниками, надаючи унікальні можливості ексклюзивного просування:

  • кампанії зі знижками на ігрові предмети – як стимул до купівлі;
  • комунікаційна кампанія через Huawei Ads і push-сповіщення;
  • спеціальні офлайн-турніри та онлайн-стрімінги із залученням інфлюенсерів, що організовані Huawei
  • цільовий таргетинг;
  • користувачі можуть долучитися до Discord для обговорення різних тем, а також щоб отримати допомогу та інформацію про просування.

Lords Mobile

Гнучке просування гри та підбір користувацької аудиторії:

  • фокус на нових завантаженнях, використовування механізму «поділися та виграй»;
  • залучення користувачів за допомогою запитань про гру;
  • отримання балів Huawei за кожну купівлю;
  • найактивніші користувачі можуть брати участь у VIP-програмі.

AppGallery створює нову альтернативу

Компанія Huawei зацікавлена в розвитку AppGalellry як альтернативного магазину додатків для користувачів з усього світу і для цього максимально йде на зустріч розробникам, для яких це можливість залучити аудиторію до свого додатку.

Для цього компанія робить усе можливе — від співпраці з ютуберами, щоб охопити гравців та підтримки гравців через стороні платформи до найкращих умов для розробників, з якими компанія хоче налагодити довготривалу співпрацю, а не просто бути дистриб’ютором.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук