Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Як влаштована компанія Amazing Apps
«Створюємо застосунки, які покращують здоров'я мільйонів людей»
Членів команди
350+
Ріст ринку Digital Wellness
28%
Застосунків
10+
Інсталів
150М+
Загальносвітовий тренд на здоровий спосіб життя, правильне харчування та регулярний спорт посилюється сучасними гаджетами. Що це таке, як тренуватися, скільки бігати та які асани йоги прийняти – все це може підібрати ваш смартфон. У продуктовій компанії Amazing Apps створюють саме такі мобільні застосунки, які покращують здоров'я мільйонів людей у всьому світі.

Amazing Apps — лідери ринку застосунків категорії Health & Fitness. Програми компанії встановили 150+ млн разів, а в команді понад 350 осіб. Створювати проекти, від яких залежить здоров'я людей, — відповідальний челендж. Тому в команді Amazing Apps — високомотивовані спеціалісти, які горять своєю справою.

AIN.UA у спільному проекті з Amazing Apps розповідає про те, як залучати фахівців і розробників до створення якісних та етичних продуктів.
Які продукти створюють в Amazing Apps
Світовий ринок Wellness Tech (оздоровчих послуг) оцінюють в $1,5 трлн. Тренд на здоровий спосіб життя продовжує набирати обертів: ринок щороку зростає на 10%. Сукупний середньорічний ріст ринку Digital Wellness складає 27.9% і великі ставки робляться на технологічність: бігунів без фітнес-трекерів не побачиш, а смартфон став головним інструментом, щоби відстежувати прогрес. Це було особливо помітно під час пандемії: коли спортзали закрилися, багато хто почав шукати альтернативні способи, щоб продовжувати тренування. Смартфон у таких умовах став персональним тренером, дієтологом і мотиватором.

Це давно зрозуміли в компанії Amazing Apps, тому зробили ставку саме на такі програми. Але річ не лише в трендах. Коли створюєш продукт, який безпосередньо впливає на самопочуття мільйонів людей, важлива кожна дрібниця. Тому в складі команди лише сильні спеціалісти, які активно залучені до покращення якості продуктів компанії.
Ніша Health & Fitness перспективна, її продукти дуже популярні. Але цей ринок надзвичайно конкурентний, справжній red ocean. Наші продукти конкурують із застосунками, що залучають сотні мільйонів доларів інвестицій.

Наш головний челендж — забезпечувати найвищу якість наших фітнес-програм. Вони безпосередньо впливають на здоров'я та самопочуття користувачів, а це дуже відповідально.
Артем Сорока, CPO Amazing Apps
Три принципи, на яких Amazing Apps будують свої продукти:
1
ТОЧНІСТЬ
Усі спортивні тренування у програмах Amazing Apps мають методологічне обґрунтування. Тут ставлять у пріоритет науковий підхід до запропонованих спортивних активностей чи планів харчування, щоб допомогти користувачеві бути здоровим, а не нашкодити.
КОРИСТЬ
Застосунки повинні максимально задовольняти потреби користувачів і подобатися їм. Тому в Amazing Apps особливу увагу приділяють роботі з NPS (індексом задоволеності користувачів) і фідбеком юзерів.
2
ЗАЛУЧЕНІСТЬ
Користувачі повинні повертатися до тренувань і рекомендувати програми своїм друзям і знайомим. Застосунок має стати «найближчим другом», який навчить, змотивує та головне — допоможе набути корисних звичок.
3
Як влаштована команда в Amazing Apps
Над кожним продуктом Amazing Apps працює окрема команда, до якої входять product- і project-менеджери, розробники, дизайнери, QA-спеціалісти, продуктові аналітики, контент-менеджери, методологи та маркетологи. Розмір кожної з команд залежить від зрілості та розміру програми, а також етапу роботи над ним. У складі найбільшої команди — приблизно 30 спеціалістів.
допомагають користувачам дізнатися про програми та їхню цінність і почати ними користуватися
Маркетологи
через UX та UI створюють зручний і приємний досвід користувача, щоб він із цікавістю досягав поставленої мети
Дизайнери
розробляють і верифікують програми тренувань і харчування
Фітнес-тренери, медики, дієтологи
відповідають за якість контенту
Експерти-методологи
контролюють якість роботи продуктів
QA-спеціалісти
відповідає за технічне наповнення застосунків
Команда розробки
керують створенням нових продуктів і постійним підвищенням цінності продуктів для користувачів
Product-менеджери
Як команда Amazing Apps покращує свої застосунки
У центрі уваги Amazing Apps завжди — якість застосунків і зростання їхньої цінності для користувачів. Ось як команда вдосконалює свої продукти:
Для кількісного аналізу популярності різних фіч у застосунку використовується система аналітики Amplitude.
Для якісного аналізу ефективності та потрібності різного функціоналу програм використовуються дані з NPS-анкети. У ній користувачі оцінюють, наскільки задоволені досвідом використання програми та готові рекомендувати її своїм друзям, а також розповідають, що вплинуло на їхню оцінку.
Багато корисних інсайтів про потреби користувачів дають щотижневі звіти від support team про баг-реквести та фіч-реквести від користувачів.
Ще одне джерело цінної інформації про те, де ще потрібно покращити продукт, — user/cust dev інтерв'ю з користувачами застосунків.
Рекурентно проводиться аналіз продуктів конкурентів, щоби тримати руку на пульсі розвитку динамічного сегмента Health & Fitness.
Вивчення тематичних тредів на Reddit та Instagram для виявлення поширених «болів» користувачів.
Ок, хочу стати частиною Amazing Apps, які софт-скіли мені потрібні, щоб вписатися в команду?
познач галочками те, що про тебе
Я щиро хочу, щоб люди навколо відчували себе здоровішими та енергійнішими
Якщо я за щось беруся, то доведу завдання до переможного фіналу, а не опущу руки за найменшої складності
Якщо я зробив помилку, чесно в цьому зізнаюся та виправлю її, тому що відчуваю свою відповідальність за продукт
Я хочу робити свою роботу якнайкраще, тому постійно думаю, що можна вдосконалити, і пропоную нові ідеї
Я впевнений: знань багато не буває. Тому мені все цікаво: я здобуваю нову інформацію, відвідую конференції, читаю книжки та професійні сайти
Я не просто виконую список завдань, а беру участь у створенні найкращого продукту, який буде цікавий користувачам
Небайдужість
Уміння доводити розпочате до кінця
Відповідальність
Ініціативність
Ерудованість
Орієнтованість на результат
Ми віримо, що сильним людям цікаво співпрацювати зі справжніми профі. Тому ми ретельно ставимося до пошуку спеціалістів і запрошуємо до команди лише вмотивованих спеціалістів. Віримо, що тільки взаємодія таких людей може створити синергію, допомогти компанії рости ще швидше та покращувати якість наших продуктів.

Ми створюємо середовище, в якому не страшно поділитися фідбеком, можна розраховувати на підтримку колеги з команди, ділитися своїми кейсами та фейлами. Тут люди цінують одне одного та довіряють експертизі одне одного.
Валентина Мироненко, Head of Talent Acquisition Team Amazing Apps
Які зони зростання є для спеціалістів?
В Amazing Apps кожен фахівець завжди має можливість зростати професійно та кар'єрно, коли виявляє готовність спробувати себе в інших напрямах чи проектах.

Наприклад, Артем Сорока, CPO Amazing Apps, приєднався до команди понад 4 роки тому в ролі Senior Media Analyst. Незабаром він долучився до запуску нових напрямів поширення контенту й оптимізації системи делівері в різних соціальних мережах, із якими працювала компанія.

У 2018 році Артем виявив зацікавленість у Mobile Product Team, яка запускала продукт Yoga-Go. Ініціативу підтримав менеджмент, і його роль трансформувалася в Mobile Product Manager. У цій ролі він усе більше залучався до процесів менеджменту продуктів і запуску нових застосунків. Згодом, разом із розвитком продуктів, роль Артема перепрофілювалася на Product Team Lead і вже передбачала менеджмент продуктової та навіть технічної команд, крім розвитку та підтримки програм.

На сьогодні Артем — Chief Product Officer у компанії, він відповідає за успішність реалізації стратегії розвитку продуктів і продовжує активно розвивати один із застосунків.
5 причин, чому комфортно розвивати проекти разом з Amazing Apps:
Можливість упливати на продукт, яким користуються мільйони користувачів із більш ніж 200 країн.
Професійний розвиток у команді сильних спеціалістів, які раді ділитися досвідом.
Підтримка ініціатив та ідей спеціалістів компанії.
Гнучкість. В Amazing Apps постійно прагнуть покращень і переглядають те, що працює неефективно.
Чесний фідбек, який допомагає будувати екологічні стосунки та професійно зростати.
Ми постійно покращуємо взаємодію всередині команд і компанії загалом. Ми віримо, що тільки відкритий своєчасний фідбек дозволяє рухатися швидко та досягати крутих результатів. Для цього ми маємо щотижневі зустрічі фахівців із менеджерами; Performance review — піврічні результати досягнень кожного члена команди, а також оцінювання методом «360 градусів» — зворотний зв'язок про хард і софт-скіли спеціаліста від його менеджера, колег, із якими він тісніше взаємодіє, а також від нього самого
Анастасія Осипова, HRD Amazing Apps
ТЕКСТ
Тетяна Гонченко
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Amazing Apps
Що це означає?
ДИЗАЙН
Світлана Волчкович
ІДЕЯ
Ірина Насильнєва
ПРОДЮСЕР
Анастасія Михалюк
ФОТО
Amazing Apps
Людмила Буланова-Дувалко
ПРЕДСТАВНИК AMAZING APPS
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA