Як писати повідомлення, щоб шанс на відповідь підвищився з 0,1% до 10% – поради Гороховського

3255

Співзасновник Monobank Олег Гороховський зібрав поради про те, як писати повідомлення так, щоб шанс на відповідь підвищився у 100 разів з 0,1% до 10%. AIN.UA публікує текст посту.

Олег Гороховський
Фото: Facebook

Всі повідомлення не від друзів, на які я раніше не відповідав, потрапляють до «Запитів на листування» або «Спам» (так і не зрозумів, чим відрізняються ці папки). Іноді я їх переглядаю. Там сотні повідомлень. Поділюсь з вами лайфхаком як писати повідомлення так, щоб шанс на відповідь підвищився у 100 разів з 0,1% до 10%. І це, я впевнений, працює не тільки зі мною, а з будь-якою людиною, яка вас не знає, але ви вирішили їй написати.

  1. Будьте короткими. Лонггріди не читають. Повідомлення одержувач бачить з кінця, потім гортає вгору і якщо це лонгрід його навіть читати не почнуть.
  2. Привітайте і зверніться на ім’я. У жодному разі не пишіть «Доброго часу доби!» та не переплутайте ім’я.
  3. Напишіть грамотно, це дуже просто. У багатьох рука не піднімається відповідати на повідомлення зі словами «извените», «ложу», «аператор».
  4. Одним реченням зробіть комплімент людині або її бізнесу (це необов’язково, але прихиляє до вас).
  5. Уявіть, що у вас більше не буде можливості нічого уточнити та виправити. Напишіть одразу всю суть, яку хочете донести. Чи це ідея чи питання, сформулюйте їх так, щоб все відразу (!) було зрозуміло. У разі питання, поясніть навіщо вам на нього відповідь. На запитання довідкового характеру вам швидше за все не дадуть відповідь – для цього є служби підтримки та/або Google.
  6. Якщо у вас виникла проблема, пов’язана з обслуговуванням, яку не вирішила підтримка, рекомендую одразу у повідомленні з проблемою вказувати телефон для зворотного зв’язку, за яким вас можна знайти.
  7. Екстремально підвищує можливість реакції, якщо ви склали повідомлення так, що його можна пересилати відповідальним менеджерам компанії без редагування і при цьому сенс повністю збережеться.
  8. Коли ви пишете незнайомій людині «Доброго дня!» і чекаєте на його відповідь (а таких повідомлень ~10%) ви даремно витратили свій час. Листування, це не вітання в ліфті – з ввічливості ніхто у відповідь не вітається, особливо в папці “Спам”, де відправник не знає прочитали його повідомлення чи ні. Ваше «Добрий день!» так і залишиться «непрочитаним».
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук