Як я шість місяців розвивав бізнес на Amazon і чому він прогорів

3117
1

Користувач Reddit під ніком Tizniti розповів, як покинув роботу, щоб запустити бізнес на Amazon і прогорів. На форумі він описав п’ять помилок, які загубили його компанію з продажу акрилової фарби. Редакція AIN.UA переклала текст.


Я залишив свою добре оплачувану роботу, щоб торгувати через Amazon FBA. Це фулфілмент від Amazon, в рамках якого компанія бере на себе зберігання та доставку товару. Я планував отримати прибуток сумірний зарплаті вже за три місяці. Бізнес-модель виглядала так: купую акрилові фарби в Китаї, клею власний бренд і продаю через Amazon.

В результаті бізнес не приносив прибутку і його довелося закрити. Але я детально проаналізував усі помилки і зібрав корисну статтю для тих, хто планує торгувати в інтернеті.

Електронна комерція не приносить швидкий дохід

Першої помилки я припустився ще до запуску, бо вважав, що торгуючи в інтернеті зможу швидко отримати дохід. За перші три місяці я збирався продати щонайменше 1000 одиниць товару із маржею в 100%. Однак я ледь закривав три угоди в тиждень і не розумів, чому мій бізнес росте так повільно.

Тепер я знаю: ніхто, кому потрібні фарби, раніше не чув про мій бренд і не довіряв йому. Щоб рости швидко, потрібні «правильні» продукт і ринок. Тобто товар має розв’язувати проблему для конкретної аудиторії і йому мають довіряти. Я не думав про те, що вирішували мої акрилові фарби і кому вони потрібні. Щоб знайти «правильні» продукт і ринок потрібен час і зусилля.

Моя порада: плануйте реалістичні терміни, коли бізнес почине приносити грошовий потік. А краще помножте їх на два.

Ніша мене не цікавила

Обираючи продукт, я керувався виключно власними очікуваннями щодо попиту. Малювання мене ніколи не цікавило, востаннє є мав справу з акриловими фарбами в 13 років.

Тому я нічого не знав про власну аудиторію і не вмів формулювати запитання, які допомогли б зробити продукт кращим. Мене не цікавили проблеми покупців, типи фарб на ринку або мотивація людей купувати акрил.

Моя порада: уникайте ніш, які вам не цікаві. Там ви конкуруєте з продавцями, в яких більше мотивації.

Не вивчав аудиторію

Продаючи виключно на Amazon FBA я працював з клієнтською базою тільки цієї платформи. Власної органічної аудиторії в мене не було. А це означає, що низка питань про клієнтів залишається без відповіді: Скільки їм років? Вони купують фарбу собі чи друзям? Вони початківці чи досвідчені художники?

Без портрета аудиторії неможливо створити переконливий контент або рекламу, які б допомогли продати фарбу. Не дивно, що всі продажі приносив дорогий платний трафік, який і поставив хрест на прибутку.

Однак з часом я з’ясував, хто купує мої фарби. Це батьки, які брали їх для своїх дітей, часто для малювання на тканині. Жодного разу я не згадав про це в рекламі, що було помилкою.

Моя порада: дізнайтеся хто ваша аудиторія та удосконалюйте продукт для їх потреб.

Покладався лише на платний трафік

Через усі попередні помилки, я не міг продавати фарбу органічно. Тому вважав, що платні оголошення на Amazon зроблять свою справу. Продажі справді зросли та проблема повільного росту здавалося зникла.

Усі платні продажі приходили за ключовою фразою «акрилові фарби». Здогадайтеся, хто ще використовує такий самий ключ для оголошень? Усі інші продавці акрилових фарб. Дуже швидко виявилось, що реклама в таких конкурентних умовах коштує надто дорого.

Вартість товару, комісія Amazon і рекламна в сумі перевищували прибуток. На шостий місяць мого підприємництва я керував збитковим бізнесом.

Моя порада: не шукайте швидких шляхів вийти в плюс, інакше прийматимете поспішні рішення.

Покладався тільки на одну платформу

Товар, який я продавав, існував тільки в рамках Amazon. Ні власного сайту, ні сторінок у соцмережах я не створював. Тобто, я очікував, що невідомий нікому бренд без проблем виграє конкуренцію на найбільшій платформі електронної комерції.

Рекламний ринок всередині Amazon диктував бізнесу свої правила і я мав на них погоджуватись. Інших варіантів просто не було. Зараз я розумію, що власний сайт в результаті дозволив би створити сильний бренд і мати кілька варіантів для росту.

Моя порада: не покладайтесь лише на Amazon, а розглядайте його, як один з каналів.

Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук