Як ми побудували корпоративну культуру у віддаленій команді на 68 людей – 10 порад від засновника ConvertKit

1198
Читати на RU

Засновник маркетингової платформи ConvertKit Натан Барі керує віддаленою командою із 68 людей. За рік компанія отримала $29 млн прибутку – відсутність офісу цьому не завадила. У своєму Twitter Барі поділився порадами, як підтримувати корпоративну культуру колективу, який працює повністю віддалено. 

  1. Створіть корпоративний подкаст. Запрошуйте співробітників і висвітлюйте їхнє життя у внутрішньому подкасті. Для усієї команди це цінна інформація, яка допоможе побудувати відносини. 
  2. Використовуйте переписку та асинхронну комунікацію. Це замінює зустрічі, економить час, а до всіх тем можна повернутися згодом. Крім того, люди вчаться чітко формувати свої ідеї.
  3. Дні без зустрічей. Введіть «вільні дні» хоча б раз на тиждень. В такі дні немає дзвінків і не потрібно налаштовувати камеру чи дбати про зовнішній вигляд. Тому люди можуть повністю віддатися роботі. У нас «вільні дні» у вівторок і п’ятницю, зазвичай вони дуже продуктивні.
  4. Запитуйте про вихідні. Кожного понеділка бот у нашому Slack просить поділитися фотографією з вихідних. Це чудовий спосіб познайомитися з колегами особисто та побачити їхні сім’ї, інтереси та життя.
  5. Організуйте розсилку для нових співробітників. Кожен новий член команди отримує кілька листів від вас впродовж першого місяця роботи. В них цікава інформація про співробітників, внутрішні жарти тощо. Цей процес можна автоматизувати.
  6. Організуйте сеанси зворотного зв’язку. Раз на місяць збирайте команду з 4-8 людей на зустріч. На ній всі обговорюють когось із присутніх так, ніби його нема. В кінці він теж може коротко висловитись. Ось запитання які можна ставити команді на таких зустрічах:
    Що видатного зробила ця людина за останній час?
    Що ви порадите цій людині для швидкого прогресу?
    Що в поведінці цієї людини зараз не є проблемою, але може нею стати згодом?
  7. Додаткові вихідні. Коли відчуваєте, що команда вигоріла, зробіть для всіх один вихідний. Це дозволить відпочити, але не випасти з робочого процесу. Під кінець року ми регулярно влаштовували триденні вихідні. 
  8. Заплануйте регулярні зідзвони в стилі «Як справи?». Ми використовуємо бота, який щотижня обирає трьох випадкових співробітників для зідзвону на 30 хвилин. Тріада означає, що у нас завжди збереться невелика динамічна група з різних підрозділів команди. Це налагоджує стосунки та руйнує межі між продуктом, зростанням тощо.
  9. Збирайте людей разом. Ми влаштовуємо великі особисті зустрічі не рідше ніж два рази на рік. Вони чітко регламентовані: третина часу займає робота, третина – особистий зв’язок, і ще третина – розваги. 
  10. Організовуйте спільні благодійні пожертви. Якось ми розділили нашу команду на групи по чотири людини, аби роздати $10 000 на благодійність. Кожна група повинна була знайти близько 12 організацій. Потім ми обговорили, хто і як витратив гроші. Люди розповідали цікаві історії: хтось пожертвував на вивчення раку, бо втратив від хвороби кохану людину, а хтось – на притулок для тварин, де знайшов улюбленця.

«Не дозволяйте нікому казати вам, що культура компанії визначається безкоштовними обідами та столами для пінг-понгу. Це культура довіри, чіткий зворотний зв’язок, цілеспрямована робота, змістовний зв’язок і спільна місія», – підсумував Натан Барі.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук