Влад Ноздрачов викупив частку Superludi у Федоріва та запускає EdTech-проект Nextedo

4511
Читати на RU

Влад Ноздрачов запускає новий EdTech-бізнес під назвою Nextedo (next education). Редакція AIN.UA розповідає деталі. 

Влад Ноздрачов. Фото — автора.

Nextedo — проект виключно Ноздрачова. Раніше він запускав навчальний проект Superludi у партнерстві з засновником Fedoriv Андрієм Федорівим. Восени 2021 року він викупив долю Федоріва: для нього це стало одним з перших екзитів. Сума угоди не розголошується. 

Тепер Ноздрачов запускає Nextedo, що буде включати в себе технологічну платформу для онлайн-навчання у форматі симулятора SUDO, бізнес-школу нової економіки Superludi та напрям івентів New Economy Days. 

Nextedo – це екосистема та підхід для всіх проектів усередині. Ми розробили нову, більш ефективну для бізнес-результату методологію навчання: більше експертів у конкретних нішах та деканів напрямків, нові програми для розвитку підприємців та професіоналів на різних рівнях, спільноту зі спеціалізаціями та рівнями.

Навчання обіцяють як онлайн, так і офлайн, програми — довжиною від кількох тижнів до року. 

Як пояснив Ноздрачов AIN.UA, створення нового проекту — це масштабування бізнесу у сфері EdTech. Стимулом стали показники Superludi за останні роки. Лише у 2021 році зростання виручки школи склало 34%, прибуток виріс на 200%. За три роки школа підготувала 7000 випускників у 25 програмах. 

Повноцінний старт планується влітку 2022 року, а у наступному році — пілот для однієї з європейських країн. 

Nextedo Ноздрачов запускає самостійно, без партнерів. Нагадаємо, Влад є партнером Unit School of Business, але ця компанія поки залишається самостійною та не буде входити у новий бізнес Ноздрачова. 

Чому це цікаво? В Україні в останні роки почали активно розвиватись EdTech-проекти. Причому, мова про навчання у всіх напрямках, а не лише, як це часто буває, іноземних мов. Компанії інвестують в запуск нових напрямів, створення якісних технологічних платформ для навчання та дають змогу отримати альтернативну до державної освіту, частіше всього — досить якісну. Приватні компанії сьогодні запускають курси навіть на рік чи два, ставши конкурентом традиційних університетів. Коли мова про бізнес-освіту, то по суті створюється новий ринок, що на сьогоднішній день в Україні слабо представленний: відомих франшиз MBA в Україні немає, а сильних шкіл — всього декілька: сходу на думку приходить лише KSE, KMBS та LvBS.


Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук