Стартап дня: сервіс авто за підпискою Drivovo

Читати на RU

Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.

Drivovo — це перший в Україні сервіс авто за підпискою, який за щомісячну плату надає клієнтам власний автомобіль зі страховкою, технічним обслуговуванням та юридичною підтримкою.

Засновники та команда стартапу

Засновники стартапу — Максим Соловйов та Ігор Соловйов. Станом на січень в команді працює 7 людей. До нас приєдналася Катя, яка займатиметься новим напрямком B2B. Найближчим часом будемо збільшувати сервісний відділ

Про що стартап

Drivovo – це перший в Україні сервіс авто за підпискою. Підписка – це новий спосіб використання авто замість володіння. Це коли ми залишаємо всі плюси від володіння, прибираємо мінуси та додаємо WOW-сервіс.

Підписка також є зміною фокусу з володіння авто на середню вартість володіння їм за місяць, рік, три роки. У підписку входять всі витрати крім палива: Оформлення; ПФ; Страховки; комплект зимової гуми/зберігання/шиномонтаж; регулярне ТО; драйвер ТО, який замість вас возитиме авто на станцію; оформлення страхового випадку; підмінне авто на час гарантійного ремонту або аварії.

Ось як працює підписка Drivovo:

  • Проводимо найкращий в Україні тест-драйв, до години, у всіх режимах по порожньому місту. Можна на кількох різних авто.
  • Допомагаємо визначитися з найкращим для вас авто. Далі швидкий скоринг — достатньо паспорт, ІПН та посилань соціальних мереж.
  • Жодних фінансових документів, купи паперів та бюрократії.
  • Вносите оплату за перший та кілька останніх місяців підписки, як в оренді квартири, та за 30 хв їдете на своєму новому авто.
  • Наприкінці терміну підписки є право, але не обов’язок викупити авто за залишковою вартістю. Звичайно отримуєте від нас корисні подарунки, сюрпризи та безліч позитивних емоцій.

Яка модель монетизації

Щомісячна підписка.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

Від ідеї до першого клієнта десь пів року. Це був початок карантину, то більшість часу пішло на перемовини з лізинговими компаніями.

Як виникла ідея створити стартап?

Ідея з’явилась, коли мій брат Ігор прочитав про світовий тренд авто за підпискою та розповів мені телефоном. Мене так захопила ідея, що ми негайно зустрілись, щоб обговорити деталі та план запуску.

Головних стимулів було два. По-перше, це наявний світовий тренд моделі підписки на будь-що, та наявні успішні компанії «авто за підпискою» за кордоном. По-друге, це великі можливості для такої моделі в Україні, зважаючи на консервативність та, м’яко кажучи, не найкращий сервіс авторинку в Україні.

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

Drivovo — це перший в Україні сервіс авто за підпискою. Це в першу чергу зміна моделі володіння авто. Тому для нас конкуренти це звичні моделі покупки авто за гроші або в кредит.

Ми показуємо реальну вартість володіння різних моделей: за гроші/кредит або підписка. Швидше модель підписки сприймають підприємці, ІТ-фахівці або ті, хто деякий час жив за кордоном, бо вони більш цінують зручність, сервіс, економіку ніж сам факт володіння у власності.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

В 2021 році в Україні було продано понад 100 000 нових авто, на 20% більше попереднього року.

Ми побачили хорошу можливість для запуску проекту в Україні, слідуючи світовому тренду на модель «Підписка на будь-що», яка успішно втілюється і з авто. Є низка успішних проектів у Європі, у тому числі Bipi Car, який виріс за три роки до капіталізації 100 млн євро та був куплений Renault. До речі, один український венчурний фонд брав участь в інвестиціях.

Друга причина — становище в Україні з кредитами/лізингом нових авто. Об’єктивно, це жах. Лізингу для фізичних осіб жодна велика лізингова компанія не дає. Кредитування завжди пов’язане з прихованими комісіями та платежами, завищеними часом у два рази страховками без права вибору, купою документів, перевірок, фінмоніторингу та відсутністю сервісу.

У підсумку, клієнт замість отримання задоволення та радості від придбання нового авто стикається з масою неприємних процедур.

Ми в Drivovo зробили весь процес максимально простим та приємним:

  • Найкращий тест-драйв в Україні: можна на кількох авто, у всіх режимах, вночі або у вихідні по порожньому місту.
  • Найшвидший і найпростіший скоринг (паспорт, ІПН та соц мережі)
  • Найшвидша видача авто – 30 хвилин і поїхав на своєму новому авто (ми намагаємося тримати до 20 різних авто в наявності на номерах для того, щоб було все швидко і просто).

Скільки грошей/часу інвестовано?

До нас приєднався наш партнер із минулих успішних бізнесів, також у нас є відкрита кредитна лінія. Наразі ми не шукаємо активно інвестиції, але у майбутньому відкриті до діалогу з інституційними інвесторами.

Чого вдалося досягти?

Зараз у нас 70 машин у парку і ми активно ростемо. Амбітно хочемо вирости в 3-4 рази цього року.

Розробили b2b-програму для компаній, насамперед ІТ-сектора. Це свого роду HR та маркетинг інструмент для середніх та великих ІТ-компаній. За допомогою нього можна створювати багато крутого та яскравого креативу для залучення, утримання та заохочення найталановитіших співробітників.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук