В «Дія» не підтягується сертифікат про бустерну дозу. Що робити

Читати на RU

Від початку січня 2022 року в Україні можна отримати третю бустерну дозу вакцини від коронавірусу. На початку лютого 2022 року у державному додатку «Дія» можна формувати сертифікат про те, що ви отримали бустер. Але не у всіх це працює.

Редактор AIN.UA запитав у Міністерства цифрової трансформації (Мінцифри), що робити користувачам, які отримали третю дозу, але сертифікат про це у додатку не з’являється.

  • Причини для того, чому сертифікат про вакцинацію не підтягується до додатку, може бути дві:
    • в електронній системі охорони здоров’я немає даних про вакцинацію;
    • вони внесені із помилкою.
  • «Якщо ви зробили щеплення, зверніться до установи, у якій отримали медичну послугу. Лікар перевірить дані та внесе їх до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ). Після цього отримаєте сертифікат у “Дії”», — радять у Мінцифри.
  • Інший варіант, щоб не шукати лікаря самостійно: заповнити коротку форму на сайті Міністерства охорони здоров’я (МОЗ). Тоді контакт-центр міністерства сам знайде відповідного лікаря, щоб він перевірив дані. Будьте готові, що цей процес може зайняти якийсь час.

Чому виникає проблема з відображенням бустеру: командою Дії та МОЗ зафіксовано, що у деяких випадках “бустерну” дозу лікарі внесли як повторну вакцинацію – першу дозу з двох. Як наслідок, бустер не відображається правильно. В Мінцифри обіцяють, що знайшли системне рішення, яке буде впроваджене найближчим часом, а українці зможуть згенерувати сертифікат про бустерну дозу в «Дія».

Важливо: якщо інформація про бустер є в Helsi, це не означає, що вона з’явиться в «Дія». Важливо, щоб інформація була саме в ЕСОЗ. Інформацію про бустер туди вносить лікар, який і проводив вакцинацію.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук