Cargofy залучив $2 млн для побудови екосистеми для далекобійників

Читати на RU

Українсько-американський стартап Cargofy, що дозволяє далекобійникам оптимізувати маршрут та взяти додаткові вантажі на шляху, уникаючи збиткових недовантажених поїздок, залучив $2 млн у seed-раунді. Лід-інвестором виступив JKR Investments Group, у раунді також взяли участь Flyer One Ventures та ангельські інвестори Мурат Абдрахманов, Ханну Турунен та інші.

На що підуть інвестиції

Залучені у Seed раунді $2 млн будуть направлені на масштабування та розширення функцій продукту.

«Експерти прогнозують, що до кінця 2021 року обсяги ринку електронної комерції сягнуть 4 трильйонів доларів, з яких від 10% до 30% припадуть на логістику. Наприклад, протягом останніх дев’яти років витрати на логістику компанії Amazon зросли з 19% до 31% згідно з даними Transportation Intelligence. Ці дані показують, що індустрія електронної комерції потребує рішень, які модернізують логістичну інфраструктуру. Мета Cargofy — зробити процес транспортування таким самим легким і зрозумілим, як замовлення таксі, що дуже актуально для ринку. Інвестиції в Cargofy органічно доповнюють наявний портфель JKR і дозволяють застосовувати нашу експертизу в інших індустріях. Ми раді новому партнерству з Cargofy та готові допомагати компанії нашими знаннями у розвитку бізнесу», — зазначив Олександр Гусєв, співзасновник та СЕО JKR Investment Group.

Окрім співпраці з партнерами, у подальших планах компанії активно розвивати мережу із самозайнятих перевізників, яких у США понад 350 000. Оскільки у них немає можливості самостійно розвивати бренд, підтримку клієнтів та багато інших аспектів, команда працює над тим, щоб запровадити це у Cargofy та зробити додаток на 100% зручним для перевізників та замовників.

«Логістика стає все більш популярною індустрією для технологічних рішень, це більшою мірою обумовлено розміром ринку в $5 трлн чи 6% світового ВВП. Близько 80% вантажів перевозиться автомобільним транспортом, при цьому ринок перевізників дуже фрагментований, із великою кількістю самозайнятих операторів. Ми раді підтримати Cargofy у їхньому прагненні розвинути єдину зручну мережу для самозайнятих перевізників та перетворити галузь вантажних перевезень на вантажного брокера на базі штучного інтелекту», — додав Віталій Лаптенок, генеральний партнер Flyer One Ventures.

Як працює Cargofy

Cargofy — персональний асистент для власників вантажного транспорту, який на основі штучного інтелекту збирає замовлення на перевезення для водіїв та пропонує численні варіанти доставки для замовників.

Щодня у системі Cargofy агрегуються вантажі для перевезення. Алгоритм автоматично розподіляє їх на водіїв вантажівок, взаємодія з якими відбувається через мобільний додаток Cargofy Partner.

Сервіс допомагає водіям оптимізувати маршрут та взяти додаткові вантажі на шляху, уникаючи збиткових недовантажених поїздок. Cargofy генерує всі необхідні документи для відправлення вантажу, гарантує водіям ставку за милю та місячний пробіг. Це дозволяє водіям заощаджувати до $18 000 на рік на комісіях посередникам.

Через Cargofy Partner водії знаходять об’єкти інфраструктури: заправки, стоянки, СТО. Наразі у базі  понад 10 тис. об’єктів, а користувачам Cargofy доступні ексклюзивні знижки.

Історія стартапу

Стах Возняк. Джерело: Cargofy

У 2014 році українець Стах Возняк з партнерами створив додаток Tona — Uber-like сервіс для вантажоперевезень по місту. У 2017 році Стах змінив бізнес-модель і з новою командою створив Cargofy, де перевезення здійснювалися між компаніями, а не людьми.

Окрім СЕО Стаха Возняка, співзасновники Cargofy СТО компанії Алекс Ковальчук та СМО Димитріс Алексіу почали працювати над стартапом також вже маючи досвід у логістичному бізнесі.

Спочатку стартап запустили для вузького сегменту іммігрантів зі Східної Європи: зробили локалізований додаток, підтримку їхньою рідною мовою та сформували лояльну базу перевізників. Потім вийшли на глобальний ринок. Зараз Cargofy продовжує працювати з водіями у Східній Європі та активно масштабується у США. Кількість поїздок уже перевищила 40 тисяч.

«Ми створили Cargofy, аби спростити життя як водіям вантажівок, так і клієнтам, які замовляють перевезення. Cargofy допомагає водіям шукати найближчі вантажі, генерує документи та прораховує ідеальний маршрут. Замовник отримує за лічені секунди варіанти доставки від самозайнятих перевізників, транспортних і кур’єрських компаній, і може обрати серед тисяч варіантів найвигідніший за термінами й ціною», — розповідає Стах Возняк, СЕО Cargofy.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук