Агрохолдинг Юрія Косюка «Миронівський хлібопродукт» збільшив продажі кулінарних продуктів на 570% — до 1 909 тонн. Про це свідчать операційні результати діяльності компанії.
Минулого року МХП відкрив у Вишневому інноваційний простір, де можна розробляти нові продукти, навчати кухарів, знімати телепрограми й тестувати страви. Агрохолдинг інвестував у цей проєкт 25-30 млн грн і повністю переробив будівлю площею понад 1 000 квадратних метрів.
Також МХП встановив у кулінарному центрі індустріальну кухню, де можна випускати продукцію невеликими партіями — від 50 кг, а за бажання збільшити обсяги й до кількох тонн. Раніше для цього використовували виробничі потужності заводів холдингу.
Усе це МХП робить у межах своєї стратегії — за 10-15 років трансформувати компанію із сировинної в кулінарну.
«Ready to cook буде дуже мало. Ready to eat — багато. Завдання на найближчі 10-15 років — здійснити глобальний перехід із виробника сировини у виробника їжі», — повідомив Юрій Косюк в інтерв’ю Forbes.
Чоловік планує побудувати нову масштабну компанію: «У вашій тарілці м’ясо — це 20%. Величезна неосвоєна територія — овочі, зелень, паста, каші. Ми також туди йдемо».
Чому це важливо
Базовими каналами розповсюдження готової їжі, за словами Косюка, стануть магазини біля дому. Один із таких — «М’ясомаркет», що прийшов на зміну застарілому формату «Нашої Ряби». Мережа швидко масштабується через франчайзинг: зараз вона налічує понад 150 гастрономічних бутиків у 81 населеному пункті України.
Як відкрити «М’ясомаркет» по франшизі, AIN.Business розповідав раніше.