Топ ідей для старту бізнесу в інтернеті

Читати на RU


У 21 столітті інтернет є не лише безмежним джерелом інформації, а й сферою великих можливостей. Майже кожна людина, яка не має профільної освіти або великого капіталу, може відкрити свою справу і заробляти онлайн. На думку фахівців веб-агентства «Червоний хамелеон», сучасні користувачі мають безліч шляхів розвитку: можна замовити створення інтернет-магазину або іншої торгової платформи, а можна запустити свою справу на потужностях вже існуючих ресурсів. Які ідеї вдасться реалізувати за таких умов? Детальний список потенційних стартапів буде наведено нижче.

Запуск сайту електронної комерції

Це найбільш очевидна ідея, що означає відкриття інтернет-магазину. Власники багатьох проектів (від Amazon та Ebay до української «Розетки») змогли побудувати успішний бізнес у сфері онлайн-торгівлі. Для реалізації такого задуму потрібно пройти через кілька стадій:

  1. Визначитись з типом магазину. Він буде універсальним або націленим на торгівлю певною продукцією: технікою, музичними інструментами, дитячими товарами чи постільною білизною?
  2. Створити сайт із необхідною функціональністю.
  3. Купити хостинг.
  4. Сплатити доменне ім’я.
  5. Закупити товар.
  6. Наповнити магазин контентом.
  7. Забезпечити просування ресурсу у пошукових системах.

Потенційно така бізнес-ідея найприбутковіша, але водночас і дуже дорога. Потрібно підготувати значний капітал для запуску ресурсу, закупівлі продукції та її зберігання.

Створення сайту для дропшипінгу

Це популярний різновид інтернет-комерції: власник сайту продає товари не сам, а виступає посередником між клієнтом та постачальником. Виглядає це так:

  1. Людина розміщує замовлення на сайті та оплачує його.
  2. Власник сайту купує товар у постачальника за оптовою ціною.
  3. Постачальник доставляє продукцію клієнту.
  4. Підприємець отримує прибуток — різниця між виставленою та оптовою ціною.

Цей метод заробітку підходить тим, у кого є гарні навички продажу, але немає достатньо коштів для запуску повноцінного магазину. Таким шляхом розвивається майданчик oberlo.com, так що спосіб можна вважати повністю робочим.

Монетизація хобі

Якщо людина — талановитий художник, майстер рукоділля чи грамотний викладач, він рано чи пізно замислиться над монетизацією своїх навичок. Можна продавати послуги через традиційну рекламу, а можна запустити сайт, на якому буде розміщено портфоліо з роботами, виставлені розцінки на замовлення та онлайн-уроки. У такому випадку потрібно витрачати кошти лише на розробку та просування сайту, а також закупівлю матеріалів. Вкладення теж чималі, але із запуском інтернет-магазину їх не порівняти.

Канали на YouTube або Twitch

Відеоблоги та ігрові стрими користуються колосальною популярністю. Можна заробляти на цьому, ведучи канали на зазначених сервісах. Дохід приходить від реклами, партнерських відрахувань або донатів користувача.

Партнерський маркетинг

Його ще називають мережевим, але часи консультантів Avon із кошиками кремів уже минули. Сьогодні великі мережеві компанії мають інтернет-магазини, продукція яких просувається дистриб’юторами шляхом особистих рекомендацій. Для отримання доходу потрібно рекламувати товар та реєструвати людей на сайті за своїм реферальним посиланням. Якщо ці учасники купують, дистриб’ютору виплачується відсоток від товарообігу.

В інтернеті можна розвивати й традиційний бізнес: ремонт, вантажоперевезення, клінінг. Вибір напряму залежатиме від бажань та матеріальних можливостей.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук