Як працює партнерський маркетинг для FMCG-брендів в Україні

Можна скільки завгодно говорити про глобальні цілі компанії, важливу місію та цінності, але без великої бази клієнтів і хорошого заробітку жодне підприємство довго працювати не зможе. Особливо якщо йдеться про сферу послуг.

Спеціалісти української СРА-мережі SalesDoubler з 2012 року допомагають компаніям регулярно залучати нові ліди та розширювати клієнтську базу за допомогою партнерського маркетингу з оплатою за результат.

Розглянемо, що входить у це поняття і хто виступає як основні гравці на цьому ринку. А головне – наскільки вигідно компаніям звертатися до СРА-мереж.

У чому сутність партнерського маркетингу?

Партнерський маркетинг (або CPA-маркетинг) – досить поширений та ефективний додатковий канал залучення трафіку для багатьох ніш бізнесу.

Окрема перевага партнерського маркетингу полягає в тому, що рекламодавець (компанія, для якої йде залучення трафіку) оплачує не кліки або покази своєї реклами, а валідну заявку за фіксованою вартістю (Cost Per Action):

  • реєстрація на сайті або у додатку;
  • заповнення анкети, заявки, контактної форми;
  • замовлення товару чи послуги та інше.

Переважно всі промоактивності орієнтовані під збір контактних даних, для цього нерідко використовуються лід-магніти та різні ігрові механіки.

Хто несе відповідальність за якісні ліди?

Оплата за результат приваблює компанії з багатьох ніш, оскільки це набагато вигідніше, ніж запускати РК, орієнтуючись на ціну 1000 показів чи кліків.

Не стали винятком і компанії із вертикалі FMCG (Fast Moving Consumer Goods) – сфера послуг.

Стандартна воронка таких рекламодавців передбачає можливість дати користувачеві тестову можливість використовувати їх сервіс. Якась частина відвідувачів одразу конвертується в клієнтів, решту потрібно «дотискати» через розсилки чи точкову рекламу.

Досвід роботи SalesDoubler у цій сфері показує, що високої конверсії досягають ті партнерські програми, які роблять лід-магніт для користувачів. Це може бути знижка на перше замовлення, безкоштовний пробник, промокод та інше.

На ринку партнерського маркетингу беруть участь кілька гравців, розглянемо їх докладніше.

Партнерська мережа (CPA-мережа)

Партнерська мережа виступає як посередник, що з’єднує замовника (рекламодавця) та вебмайстра (виконавця). Вона ж містить у собі функцію технічної платформи, фінансової служби, може надавати консультаційні послуги як рекламодавцям, так і вебмайстрам.

Основне завдання CPA-мережі SalesDoubler – допомогти рекламодавцю отримати необхідну кількість цільового трафіку, а вебмайстрам – успішно продати свій трафік тому чи іншому рекламодавцю.

Партнерська мережа слідкує за виконанням умов партнерських програм із кожного боку.

Прямий рекламодавець чи рекламне агентство

Цим гравцям потрібні цільові ліди. Вони розміщують свою партнерську програму з оплатою за певний результат (наприклад, оформлена заявка на замовлення води/іншого товару). Агентство у цій зв’язці може бути консультантом чи налаштовувати потік лідів для рекламодавця, зокрема через партнерську мережу.

Вебмайстер

Вебмайстри займаються залученням трафіку для рекламодавця через різні рекламні канали. З сегментом FMCG найчастіше працюють арбітражники, які можуть використовувати як соціальні мережі, так і Google Ads.

Також свою ефективність для вертикалі FMCG продемонстрували:

  • покупка публікацій у блогерів;
  • використання телеграм-каналів та чатів;
  • реклама у соціальних мережах.

Як взаємодіють учасники СРА-маркетингу?

Партнерська мережа необхідна рекламодавцю і при першому контакті потенційного клієнта, і в наступних кроках.

Це означає, що частину роботи можна передати на аутсорс нашим фахівцям. Наприклад, для багатьох компаній ми стали ресурсом з email-маркетингу, і, що важливо, підключаємо до такої партнерської програми лише перевірених вебмайстрів.

Окрім трафікогенерації, партнерська мережа ділиться з рекламодавцем своєю експертизою на ринку, може давати консультації щодо посадкових сторінок, воронок, створення креативів та унікальних пропозицій.

Наприклад, популярністю користуються офери Rocket, цільова дія в яких — замовлення їжі в додатку.

Цей рекламодавець входить до топ-3 рекламодавців SalesDoubler.

Прикладом успішної співпраці з Rocket може бути графік, на якому ми бачимо зростання замовлень за певну кількість часу.

Такі результати показали вебмайстри SalesDoubler на цьому оффері

Максимальна кількість вебмайстрів, які працюють з офером за весь час – 20+.

Особливості ефективної партнерської програми

Один з основних показників ефективності – проста і зрозуміла цільова дія з конкурентною оплатою. Це те, на що варто звернути увагу насамперед.

Також пропонуємо перелік ключових факторів привабливості для вебмайстрів – майбутнього успіху партнерської програми:

  1. Легкість/простота цільової дії.
  2. Мотивація користувачів – призи, подарунки, знижки.
  3. Розмір виплати для вебмайстрів + обсяг.
  4. Впізнаваність бренду.
  5. Простота в навігації посадкової сторінки, інтуїтивно зрозумілий дизайн.
  6. Дозволені/заборонені джерела трафіку.
  7. Задана цільова аудиторія та гео-таргетинг.
  8. Кількість та варіації креативів (промо матеріалів) та форматів.
  9. Робота сайту (швидкість завантаження, мобільна версія, перевірка помилок, навантаження сервера).

Наші вебмайстри можуть взяти практично будь-який бренд або товар для його просування. Але при цьому вони завжди виходитимуть з економіки проливу трафіку.

Запрошуємо рекламодавців до співпраці. Реєструйтеся за посиланням, щоб отримувати більше нових лідів та збільшувати продажі.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук