PR-інструменти Made in Ukraine для тих, хто працює в міжнародному PR

Якщо ви працюєте у міжнародному піарі, то точно маєте набір улюблених інструментів. Щоб полегшити ваше професійне життя та автоматизувати рутинні процеси, PR Lead у MacPaw та кураторка курсу Global PR Юлія Петрик в колонці для AIN.UA ділиться власною добіркою інструментів. Що найбільш приємно — усі вони «народилися»* в Україні.

Юлія Петрик. Фото — автора.

*Йдеться не про фактичну юрисдикцію компаній, а про місце, де їхні продукти народилися.

  1. Робота з текстами

У своїй професійній діяльності піарникам доводиться мати справу з великою кількістю текстів англійською. А ще багато спілкуватися з журналістами, для яких грамотність — передумова вдалої комунікації. Помилки в листах та пресрелізах вони навіть можуть сприймати як образу.

Grammarly — незамінний інструмент у повсякденній роботі PR-фахівців із західними ринками. Це онлайн-сервіс перевірки граматики в текстах англійською, заснований на технологіях штучного інтелекту.

Unicheck — інструмент для перевірки текстів на плагіат. Деколи піарникам доводиться замовляти багато текстів, тому користуватися помічником для перевірки унікальності текстів — вдала ідея. Пошукові агрегатори враховують саме унікальність тексту, тому відсутність плагіату критична. 

  1. SEO-інструменти

PR із пошуковою оптимізацією тісно взаємодіють: 

  • SEO-метрики допомагають оцінити якість медіа для роботи: обсяг трафіку, його позиції в Google та інших пошукових сервісах.
  • За допомогою SEO-метрик можна аналізувати вхідні посилання із зовнішніх медіа. Чим авторитетніший сайт посилається на ваш, тим краще. Так Google знатиме, що ви існуєте, і включатиме сайт у видачу. А потенційним користувачам та партнерам буде легко вас знайти через пошуковий запит. 
  • Із SEO-інструментами пошук необхідних сайтів та вивчення медіаландшафту займає хвилини, а не години, якщо робити це вручну. 

Ahrefs. Сам продукт був створений в Україні, зараз же головний офіс компанії знаходиться в Сінгапурі, а команди — по всьому світу. Інструмент добре знають та використовують професійні SEO-спеціалісти, але піарникам слід також додати ahrefs до списку регулярних інструментів. З ahrefs keyword generator можна швидко підібрати ключові слова вашого бізнесу або продукту. А потім за допомогою ключових слів за секунди знайти сайти, які містять максимальну кількість слів та є релевантними для вашого бізнесу.

SE Ranking піарники можуть використовувати з тією ж метою: для пошуку зовнішніх ресурсів, які посилаються, наприклад, на сайти конкурентів, містять потрібні ключові слова та видають результати в різних локаціях різними мовами. У роботі з міжнародним медіаландшафтом це надзвичайно зручно: дозволяє економити час при виборі потрібних медіа. Наприклад, вам потрібно скласти медіасписок і ресурсів для Швейцарії — країни з чотирма державними мовами. Якщо це робити вручну, доведеться витратити багато часу, та й результати можуть бути неповними. 

Netpeak Checker — мультифункціональний інструмент, в який інтегровано кілька SEO-сервісів. За його допомогою також можна оцінювати якість медіа для публікацій, підбирати та аналізувати ключові слова тощо.

  1. Комунікація з медіа

Snov.io  інструмент для лідогенерації. Плагін швидко знаходить потрібні контакти журналістів (email, соцмережі). Для цього достатньо ввести доменну назву медіа та отримати контакти. Більше того, snov.io дозволяє створювати бази контактів, яким можна надсилати масові повідомлення. Журналісти не люблять, коли їхній email — частина масової розсилки, проте іноді цим зручно користуватися для інформування великої кількості контактів. Якщо інструмент використовувати для пітчингу, то потрібно максимально персоналізувати листи, які надсилаєте пресі.

Reply.io позиціонують себе як платформу для роботи з каналами продажів, але наполегливо раджу саме піарникам придивитися до її функцій. Reply.io дозволяє налаштовувати ланцюги листів, відстежувати відкриття листів, планувати розсилки в різний час, персоналізувати листи та надає аналітику розсилок. 95% західних журналістів надають перевагу комунікації через email, тому інструмент стане у нагоді.

Якщо ви також працюєте й комунікуєте з інфлюенсерами, зверніть увагу на Publicfast, інструмент для роботи з ними: пошук, планування кампаній, аналітика.

  1. Організація онлайн-івентів 

Pine — платформа для організації віртуальних заходів та заходів змішаного формату. Учасники отримують відчуття присутності на віртуальному івенті, можуть перевірити розклад та знайти місця для нетворкінгу, а організатори отримують канал спілкування з аудиторією та доступ до аналітики. 

Attendify — мобільна платформа, яка дозволяє створювати брендовані додатки для конференцій, виставок, зустрічей та інших заходів. Кожен додаток має функціональну закриту соцмережу, щоб забезпечити залученість користувачів і дозволити організаторам відстежувати їхню активність для покращення якості заходів.

Restream дозволяє стрімити відео одночасно на 30+ платформах та соціальних мереж. Це прекрасне рішення для масштабних онлайн-івентів.

  1. Створення контенту

Depositphotos  фотосток з 200+ мільйонів файлів. Колекції світлин та картинок можна використовувати для того, щоб проілюструвати PR-матеріали.

Awesomic — платформа для пошуку дизайнерів для задач та швидкого результату. Замовити дизайн через Awesomic надзвичайно зручно та дешевше, ніж наймати в команду дизайнера. Сервіс може врятувати, коли навантаження на штатних дизайнерів завелике.

Promorepublic — інструмент для роботи з соціальними мережами. Допомагає створювати, планувати та аналізувати контент. 

Wantent за допомогою АІ аналізує та прогнозує емоційну реакцію глядачів на контент (може передбачити навіть успіх відеороликів).   

​​PRNews.io розповсюджує готовий контент на сайтах-партнерах.

Для тих, хто працює з локальним ринком, чудовими інструментами в роботі стануть інструменти Made in Ukraine, які моніторять згадки бренду в соцмережах та медіа: Looqme, Youscan, Semantrum, SemanticForceMediaMonitoringBot.

Автор: Юлія Петрик, PR Lead у MacPaw, кураторка в Projector та авторка каналу про міжнародний PR PR_pub

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук