Чому чат-боти це must-have для бізнесу у 2022 році?

Читати на RU

У 2022 році штучний інтелект та онлайн-продажі – у топі трендів. Можливості автоматизованих сервісів постійно розширюються. Чат-боти та персоналізовані розсилки, інтегровані з CRM, дозволяють масштабувати бізнес без збільшення операційних витрат і персоналу. 

Чому чат-боти необхідні бізнесу

Чат-боти – це програмні додатки, які можуть спілкуватися з клієнтами в месенджерах, на сайтах та будь-яких інших платформах обміну повідомленнями. Їхній інтерфейс може бути текстовим, голосовим або ж їх комбінацією. Зараз більшість ботів керуються штучним інтелектом, що забезпечує природну та індивідуальну взаємодію з користувачем. Компанії з високим рівнем залучення клієнтів виявили, що використання автоматичних інструментів істотно спростило робочий процес.

Використання чат-ботів у 2022 році дає безліч переваг як підприємцям, так і їх клієнтам:

  1. Чат-боти відкривають нові засоби спілкування з покупцями. Вони спілкуються з людьми у режимі реального часу. У результаті клієнти отримують швидкі відповіді на запитання.
  2. Клієнти ненавидять чекати, а надмірний час очікування призводить до втрати продажів. Боти можуть збільшити продажі, тому що вони доступні 24 години на добу, сім днів на тиждень і швидко реагують.
  3. Розгортання ефективних ботів здешевлює вартість обслуговування клієнтів. На відміну від менеджера програма може вести кілька діалогів одночасно.
  4. Боти знижують витрати на персонал і зводять до мінімуму проблеми, спричинені людським фактором. У пікові години роботи бот може обробляти дуже багато запитів за один раз.
  5. Надаючи покупцям простіший та зрозумілий досвід взаємодії з брендом, боти заощаджують значну суму грошей та забезпечують додатковий прибуток.
  6. Створення чат-бота – чудовий спосіб сформувати імідж бренду. Прописуючи сценарій діалогу, можна попрацювати над тоном, манерою спілкування та графіком, які підвищать індивідуальність.
  7. Клієнти можуть отримувати прибуток від чат-бота у різний спосіб. Але найголовніше, що роботизовані помічники дають вам миттєвий зворотний зв’язок. Споживач вирішує свою проблему за лічені хвилини. Це не лише вивільняє персонал служби підтримки, а й підвищує задоволеність клієнтів.
  8. Для багатьох клієнтів спілкування з чат-ботом зручніше, ніж діалог із менеджером. При розмові з роботом можна опустити люб’язності, достатньо зробити кілька кліків, щоб отримати потрібну інформацію чи оформити замовлення. Це може здатися неввічливим у живому чаті, але полегшує життя.
  9. Чат-бот легко інтегрується з CRM, що істотно полегшує лідогенерацію та синхронізацію автоворонок. Бот може зберігати нові контакти одночасно у систему і створювати картку нового клієнта, а менеджер може підключитися на етапі оформлення угоди.
  10. Боти програмовані. Їх легко «перевчити», задати новий сценарій діалогу та прописати потрібну цільову дію. Вони швидко адаптуються до нового завдання та не помиляються.

Впровадження ботів у комунікацію з клієнтами зробило спілкування простішим, а розмови більш невимушеними. А головне, що опустивши вітання, прощання та подяки, компанія стає ближчою до споживачів. У божевільному темпі життя хочеться отримувати інформацію та робити покупки максимально швидко, щоб витрачати час на головне. Тому найкращий клієнтський досвід – швидкий.

Чому SMS Club?

Не секрет, що сьогодні ботів не робить лише лінивий. Знайти розробника не складно, ринок переповнений пропозиціями будь-якого бюджету. Однак при створенні бота важлива не лише технічна підкованість спеціаліста та ціна. Бот – це не просто віртуальний інтелектуальний помічник із набором корисних функцій. Це обличчя компанії, тому для його успішного запуску необхідно розуміти процес комунікації, щоб грамотно підвести клієнта до продажу.

Створення чат-бота починається з глибокого аналізу бізнес-процесів компанії, цільової аудиторії та постановки завдань. Іншими словами, бізнесу потрібно спочатку відповісти на запитання: навіщо це мені потрібно? Щоб уникнути розчарування і не витратити гроші даремно, необхідно прописати сценарій роботи бота та продумати кожну деталь. Зазвичай розробники надсилають клієнту бриф або просять технічне завдання. Проте для багатьох замовників це перший досвід впровадження автоматизації, тому готових відповідей може не бути.

Переваги замовлення чат-ботів у нас:

  • Комплексний підхід – поєднання маркетингу та технологій.
  • Допомога у розробці ТЗ та сценаріїв роботи.
  • Чат-боти для Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook.
  • Три пакети на вибір та індивідуальні рішення.
  • Можливість прив’язки до сайту та CRM.
  • Підключення платіжних систем.
  • Інтеграція з 2000+ сервісами.
  • Від замовлення до готового рішення – 10-14 днів.

Працюючи у сфері меседж-маркетингу вже понад 10 років, SMS Club розуміє, як влаштовано сучасне спілкування із клієнтами. Поєднання технічних знань та маркетингових технологій допомагають нам створювати продумані боти, які стають успішними інструментами розвитку бізнесу. Ми говоримо з клієнтом однією мовою. Звернувшись до нас, ви отримаєте всебічний підхід до вирішення ваших завдань.

 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук