Як зберегти, збільшити чи створити новий дохід за допомогою особистого бренду в умовах війни: поради Олега Філішина

Те, що Україні потрібен міцний тил, не підлягає сумніву. Адже не може умовно пів країни воювати та стояти на блокпостах, а друга — волонтерити та розподіляти гуманітарну допомогу. Хтось має наповнювати бюджет. Тому й уряд рекомендує якнайшвидше відновлювати економічну діяльність і намагається надати у цьому допомогу.

І для співробітників компаній, підприємців та фрілансерів створення та розвиток особистого бренду зараз може бути одним із ключових елементів успіху.

На десятках своїх виступів Олег Філішин постійно роз’яснював, чому наявність власної аудиторії важливіша за гроші та зв’язки. Оскільки такий вид капіталу найлегше проходить будь-які кризи.

Це підтвердилося з початком пандемії, коли практично всі бізнеси перейшли в онлайн. І ще більше посилилося після вторгнення Росії в Україну. В онлайн-сфері активність знизилася менш значною мірою. І відновлення економічної активності насамперед починається звідси.

Заробляти сьогодні простіше тим, у кого вже був певний рівень публічності, база клієнтів та аудиторія. Якщо особистого бренду ще немає чи немає зростання аудиторії, то зараз саме час для того, щоб вкладати гроші та зусилля саме у нього.

Під час будь-якої кризи новим компаніям і продуктам дуже складно, через високий рівень недовіри до всього нового. Тим паче під час війни.

У такий період можуть повірити другу, колезі або вже відомому інфлюенсеру.

Чи можна стати публічною особистістю сьогодні?

Можна й потрібно. З одного боку, про складнощі з аудиторією в нинішніх умовах уже сказано. Але з іншого — відкрилися і нові можливості. Для російськомовної аудиторії в багатьох країнах раніше домінували лідери думок із Росії. Але цього більше немає. Вони самі собі закрили Facebook та Instagram. І навіть якщо деякі з них обходитимуть заборону через VPN — до них вже жодної довіри немає. Чого не скажеш про українців. Нині їм довіряють та прислухаються як ніколи.

Які можливості це відкриває?

Зараз найефективніше запускати нові компанії та виходити на нові ринки через соціальні мережі та лідерів думок у них. Людям довіряють охочіше, ніж компаніям. А для компаній це буде навіть дешевше, ніж запускати таргетингову рекламу. А в деяких випадках навіть єдиним способом просування, оскільки в деяких країнах певні види товарів рекламувати не можна. Це вже перевірено.

Таким чином вкладаючи зусилля та кошти у розширення своєї аудиторії можна як допомагати у просуванні інших бізнесів, так і запускати власні. Це простіше, дешевше і швидше, ніж будь-які інші канали просування товарів та послуг.

Аудиторія = клієнти = гроші

Але й у цьому переваги не вичерпуються. За допомогою аудиторії можна протестувати власний чи сторонній продукт на ранній стадії випуску. Дізнатися чи потрібен він взагалі, і який буде на нього попит, а також які якості він повинен мати.

Деяким компаніям доведеться знову шукати співробітників, партнерів або постачальників. За наявності широкої аудиторії допомогти їм у цьому набагато простіше за допомогою свого особистого бренду та репутації.

Розширити свою аудиторію шляхом реклами у блогерів та лідерів думок зараз дешевше та простіше. Усі розуміють поточне становище та надають підтримку у міру можливостей.

Після перемоги України капітал у вигляді аудиторії нікуди не зникне, а відкриє ще більше можливостей. Тому важливо прямо зараз розвивати поточний особистий бренд чи створювати новий. В обох випадках Олег Філішин та його команда готові проконсультувати чи допомогти на всіх етапах побудови, достатньо лише написати у Instagram

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук