«Не будуємо ні сценаріїв, ні очікувань» – як працює Prom.ua під час війни

Під час війни популярний в Україні маркетплейс Prom.ua продовжує працювати. Команда закрила аналогічну платформу в РФ – Tiu.ru – та зосередилась на створенні необхідних умов для ефективних продажів українців. Журналіст AIN.UA поговорив з представниками Prom.ua про те, як війна повпливала на проект зсередини.

Як працює Prom.ua

Платформа Prom.ua працює в звичайному режимі. На час війни маркетплейс безкоштовно продовжує пакети продавцям. Як зазначають представники компанії, хоча у перші дні усе зупинилось, станом на середину березня кількість замовлень на сайті сягла 20% довоєнного рівня.

«Підприємці і логісти працюють всюди, де є така можливість», – коментують в Prom.ua.

На маркетплейсі шукають здебільшого продукти, які не псуються, та військові товари. Найпопулярніші запити на Prom.ua — корм для котів і собак, дитяче харчування, підгузки, туристичне і воєнне приладдя (ремені, рукавички, термобілизну, спальні мішки, взуття, тощо). Шукають також комплектувальні для ноутбуків і телефонів. 

Актуальні запити на Prom
Зображення: Prom

Для зручності покупців Prom.ua інтегрував позначку «Зараз працюю». Таким чином, продавці, що здійснюють продажі у воєнний час, можуть це зазначати, а покупці – ефективно замовляти. Товари таких користувачів маркетплейсу видаються на сайті в першу чергу. Однак, не дивлячись на це, у Prom.ua радять покупцям обов’язково телефонувати продавцю і уточнювати, чи є в наявності товар, та про готовність його надіслати. Якщо ні — замовляти у своєму місті з можливістю самовивозу. 

«Щодня ми отримуємо актуальну інформацію від логістів («Нова Пошта», «Укрпошта», «Джастін») про відділення, які відкриваються і передаємо її покупцям та продавцям», – відмічають у Prom.ua.

Як війна повпливала на внутрішні процеси Prom.ua

В Prom.ua зазначають, що з початком війни на паузу довелося поставити плани щодо запуску нових проектів, експерименти, більшість оновлень, всю рекламу, проект з покращення якості обслуговування. На цей час команда зосередилась на тому, що допоможе підприємцям і покупцям.

«Співробітникам ми одразу сказали, що пріоритет — особиста безпека і кожному, насамперед, потрібно подбати про себе та свою сім’ю».

Оскільки переміщення з метою евакуації тривають досі, команда Prom.ua працює хто звідки може —  у тому графіку, у якому можливо. Переважна більшість співробітників волонтерять паралельно з основною роботою, деякі — замість неї, стверджують представники. Для цих цілей Prom.ua надав можливість використовувати ресурси компанії.

«Труднощі — війна. Найбільші проблеми пов’язані з безпекою людей». 

Що буде далі

В Prom.ua говорять, що не готувались до війни спеціально. Однак, у компанії уже був ковідний досвід, коли команда навчилася працювати віддалено. На питання щодо втрат бізнесу на фоні війни, в Prom.ua відповідають, що оцінити стане можливим тільки по її закінченню.

«Ми не будуємо зараз ані сценаріїв, ані очікувань, ми адаптуємось до тих умов, які є. Ми розвивали економіку до війни, робитимемо це під час війни і, сподіваємось, після її закінчення».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук