4 з 10 компаній в креативній індустрії не працюють. Як війна вплинула на їх бізнес

Читати на RU

Видання CASES опитало власну спільноту про те, як війна вплинула на їх індустрію. Найбільше постраждали компанії, які працювали з українськими клієнтами, а найменше – програмісти.

  • До війни 73% респондентів мали сталу роботу. Тепер 34,6% з них залишились без роботи.
  • Серед тих, хто втратив роботу, чимало дизайнерів, контент-менеджерів та комунікаційників. Без роботи залишились також фахівці вищої ланки — креативні директори, артдиректори.
  • Ті ж, хто зберіг робоче місце, відзначають, що обсяг роботи скоротився більш ніж вдвічі (58,3%), робота стала тепер віддаленою для 46,7% фахівців. Більш ніж в третини фахівців 36,5% була скорочена заробітна плата. І близько третини (33,3%) фахівців пройшли через релокейт.
Інфографіка: CASES
  • Менш за все втрата роботи торкнулася програмістів та стратегів.
  • Майже 4 із 10 компаній в креативних індустріях призупинили свою діяльність. 37,2% відповіли, що компанія призупинила свою діяльність. Це може означати як паузу у роботі, так і повну зупинку діяльності.
  • Найбільше війна вразила ті компанії, які були зосереджені на клієнтах з України. Значна частина українських замовників не оплатили виконані роботи, зупинили обслуговування за контрактами або навіть перестали виходити на зв’язок.
  • Найлегше кризу переживають компанії з галузі ІТ та геймдев — лише 13,1% і 10% призупинили діяльність.
Інфографіка: CASES
  • Близько 20% респондентів залишили Україну, і близько 33,3% тимчасово перемістились на Захід України. З них, хто полишив домівки, більша частина планує повернутись після війни, але 7,4% респондентів такого наміру не мають.
Інфографіка: CASES

Опитування проводилося з 28 по 31 березня за допомогою анкети Google Forms серед спільноти видання. В цілому, в ньому взяли участь понад 1000 респондентів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук