Двоє киян за декілька тижнів відкрили коворкінг в Ужгороді — NAЗВА.SPACE. Як він працює

12 квітня в Ужгороді на площі Корятовича, 33, запрацював новий коворкінг NAЗВА.SPACE. Його відкрили Макс Бондаренко, маркетинг-директор в українській продуктовій компанії Revenue Grid, та Олексій Нікітін, засновник проекту PODAVACH, що виробляє та експортує в США аксесуари до зброї.

Макс розповів AIN.UA, чому вони з партнером вирішили відкрити такий простір, як він працює та якими є його перші успіхи за тиждень роботи.


Ужгород — моє рідне місто. Ще до війни я для себе зрозумів, що якщо росія розпочне повномасштабне вторгнення, я одразу поїду саме в Ужгород, у свій рідний дім.

Окрім мене з початком війни сюди переїхало дуже багато людей з інших регіонів, і виникла проблема не тільки з житлом, а і місцем для роботи. У кожній кафешці в центральній частині міста можна побачити людей за лептопами, що працюють у, відверто кажучи, не дуже зручних умовах, тому що вдома у них скоріше за все умови ще менш комфортні.

Приміщення для NAЗВА.SPACE знайшлося, коли я почав шукати простів для локального офісу Revenue Grid. Воно знаходилося поверхом вище. Розказавши про це Олексію, ми вирішили, що коворкінг — це цікава можливість і нуступного дня взяли в оренду обидва офіси.

Чому NAЗВА.SPACE

Працюючи маркетологом вже 10 років, я розумію наскільки складно вибрати назву для бренду. Але на цей раз ми з Олексієм принципово домовилися не витрачати на неї багато часу. Ми вибрали 5 досить банальних варіантів, створили чат у Telegram, додали друзів і зробили опитування. Сам чат, довго не роздумаючи, назвали «НАЗВА». 

Коли ми кинули варіанти, наша подруга Стефанія із banda agency, каже: «Блін, а я думала «НАЗВА» — це і буде імʼя бренду, воно ж звучить!»

Далі захотіли до «НАЗВА» додати слово, яке б відображало природу продукту. Вирішили додати SPACE. Але коли написали NAZVA латиницею, одразу впали в око літери Z і V — символи окупантів. Тому зупинилися на NAЗВА.SPACE. Відверто кажучи, саме це імʼя виглядає найкраще.

Робота коворкінгу

Наша цільова аудиторія — це по суті всі, у кого немає комфортних умов для роботи. Наразі наш простір більш актуальний для людей, котрі переїхали на Закарпаття з менш безпечних через війну регіонів. Серед постійних відвідувачів багато людей з Харкова, є навіть американці. Також є люди з Києва. Вартість одного робочого дня 250 гривень.

Ми ще не встигли запровадити резидентство, лише закінчуємо наш тестовий період. Зараз триває процес інтеграції системи управління коворкінгом Spacebring — за допомогою цього рішення будемо запроваджувати резидентство та різні бенефіти для постійних відвідувачів.

Ми працюємо другий тиждень у тестовому режимі і у нас вже регулярно заповнені ⅔ коворкінгу. Вважаю це успіхом.

Наразі чітких планів на відкриття нових приміщень немає. Але думки про це та можливості присутні.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук