Низка українських виробників pet-товарів та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» об’єднали зусилля для просування продукції для тварин на ринках Європи, США та Канади. AIN.Business з’ясував, що це дає українським підприємцям на pet-ринках за кордоном та в Україні.
Місія Альянсу
Український Pet Альянс – це об’єднання успішних українських брендів товарів для домашніх тварин, які продають свою продукцію по всьому світу. Галузь товарів для тварин активно зростає у всьому світі. За останній рік рівень продажів сягнув свого максимуму, згідно з дослідженням Американської асоціації товарів для домашніх тварин. Йдеться про $123.6 млрд на ринку США. Лідером продажів являється корм для тварин, який становить близько 40% від загального обігу..
В Україні ринок зоотоварів також активно розвивається. Проте, в часи війни ця галузь проходить через великі випробування. Для підтримки національних компаній, які виробляють товари для тварин і створений Альянс.
Місія новоствореної інституції: підтримати індустрію зоотоварів в Україні та підвищити конкурентоспроможність українських товарів pet-сегменту на світових ринках. Співпраця з дистриб’юторами – основний канал розширення ринків збуту та утвердження позитивного іміджу українських виробників зоотоварів.
«Український Pet Aльянс допомагатиме розвивати мережу дистриб’юторів, проводити маркетингові акції, консультувати експортерів-початківців щодо ринків, на які вони виходять. На національному рівні ці дії допомагають налагодженню ефективної зовнішньої торгівлі і сприяють продуктивній роботі економіки країни», – зазначає Василь Дуб, CEO Animal ID Corporation та один з ініціаторів Альянсу.
Ініціатори створення Альянсу
24 березня 2022 року Український Pet Aльянс був представлений на Global Pet EXPO 2022 в Орландо (США). Це одна з наймасштабніших подій у світі, що стосується сфери товарів для тварин. Щороку її відвідує понад 15 тис. учасників. Це виробники, імпортери, дистриб’ютори, роздрібні продавці та лідери думок.
Альянс був створений за фінансової та інформаційної підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Програма підтримує стартапи й малі та середні підприємства, щоб підвищити конкурентоспроможність українських товарів на міжнародних ринках. А також допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату. Залучення Програми дозволило підвищити рівень довіри до компаній, що входять до Українського Pet Альянсу.
«В Україні є багато молодих енергійних брендів, які мають величезний потенціал на глобальному pet-ринку, що наразі знаходиться у стані швидкого розвитку. Зараз, коли економіка України зазнає втрат, спричинених війною, підтримка є вкрай необхідною. Ми працюємо з українськими компаніями та підприємствами і знаємо їхній рівень. Впевнені, що разом вони зможуть втримати операційну спроможність і досягти успіхів», – говорить заступниця директора Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» Олеся Залуська.
Animal ID – один з ініціаторів створення Pet Alliance. Компанія надає рішення для індустрії домашніх тварин з 2011 року по всьому світу. Основний продукт — спеціально розроблений мобільний додаток для відповідальних власників домашніх тварин, який спрощує догляд за домашніми улюбленцями.
Animal ID також виробляє високоякісні мікрочіпи (ISO 11784) та QR ID жетони на власних виробництвах у Дрогобичі (Україна) та Далласі (США).
«В умовах війни особливо важливим є посилення економічної спроможності нашої країни у всіх галузях. Зокрема, у сегменті товарів для тварин є низка українських брендів, які успішно працюють на міжнародних ринках. Як один з них, компанія Animal ID, вирішила об’єднати зусилля найбільш активних гравців ринку України для того, щоб допомогти підприємствам розширювати торгівлю», – коментує Василь Дуб, CEO Animal ID Corporation та один з ініціаторів створення Альянсу.
Які українські компанії увійшли до Альянсу?
На сьогодні до Альянсу входять 8 виробників pet-товарів:
- Kormotech (Optimeal, CLUB 4 PAWS);
- COLLAR Company;
- Animal ID;
- Harley&Cho;
- Bark&Go;
- Mr. Snoopy;
- VETonline.pro;
- SPOKK.
Учасників Альянсу підтримують ментори. Це представники компаній, які вже активно працюють в США і Канаді. Зокрема, COLLAR – лідер українського ринку, який виробляє інноваційні товари для домашніх улюбленців та Kormotech – глобальна компанія, що експортує продукцію у 37 країн, лідер українського ринку харчування для котів та собак.
Як приєднатися до Українського Pet Альянсу?
Ініціатори проєкту шукають активні компанії, які прагнуть досягати нового рівня розвитку та виходити на експорт. Щоб стати частиною Альянсу необхідно бути українським виробником товарів для тварин або ж – сервісом, що надає послуги домашнім улюбленцям. Серед вимог також зазначена ділова активність. Компанія має бути готова ділитись досвідом та навчатись у партнерів, брати участь у зустрічах альянсу (офлайн і онлайн), їздити на міжнародні виставки та мати ціль експортувати продукцію на нові ринки.
Щоб приєднатися до Українського Pet Альянсу, необхідно заповнити анкету.
Раніше AIN.Business писав, як відкрити бізнес в Польщі та як Естонія допомагає українським підприємцям під час війни.