В «Дії» нова послуга — «єДекларація». Вона замінить 374 документи на час війни

Читати на RU

На порталі «Дія» з’явилася нова послуга під назвою «єДекларація». Вона має спростити для підприємців роботу з дозвільними документами, повідомляє Михайло Федоров, Міністр цифрової трансформації.

В Мінцифри кажуть, що «єДекларація» — це документ, який на час воєнного стану замінить 374 види дозвільних документів, необхідних для роботи підприємців: ліцензії, дозволи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, висновки тощо.

Що дає «еДекларація»

Подати «єДекларацію» можна в «Дії» за декілька кліків і безоплатно. Вона не потребує розгляду чиновником – можна одразу почати працювати, а не чекати на рішення 10 днів.

За словами Федорова, новий інструмент значно спростить бізнесу життя.

«Якщо ви власник маленької кавʼярні, то раніше вам потрібно було сходити в 6 різних держорганів та зібрати близько 25 паперових документів: дозвіл на зовнішню рекламу, ліцензію на право роздрібної торгівлі та інші. Цей бюрократичний квест тривав до 75 днів. У «Дії» це один електронний документ за 3 хвилини», – зазначив Міністр цифрової трансформації України.

Хто може подати «єДекларацію»

  • підприємці, у яких закінчився термін дії дозвільних документів до початку воєнного стану,
  • підприємці, що планують вести діяльність, для якої необхідна ліцензія,
  • підприємці, що в умовах війни змінили вид діяльності, для якої потрібна ліцензія,
  • ФОП, які через війну змінили місце ведення бізнесу.

Як скористатися послугою

  • Авторизуйтеся на порталі «Дія» за посиланням.
  • Заповніть коротку анкету, обравши дозвільний документ, який вам потрібен.
  • Підпишіть сформовану декларацію електронним підписом.

Послуга реалізована Мінцифрою спільно з Мінекономіки та Офісом ефективного регулювання BRDO.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук