Робота для українців під час війни в міжнародній ІТ-компанії Astound Commerce

З початком війни в Україні міжнародна ІТ-компанія Astound Commerce зайняла чітку позицію: засудила дії росії, припинила роботу з усіма внутрішніми й зовнішніми підрядниками у білорусі та росії, долучилася до організації гуманітарної допомоги українцям тощо. Найважливішими для компанії є люди, тож Astound підтримує своїх працівників фінансово, надає тимчасове житло, безкоштовну психологічну допомогу та багато іншого. Окрім того, компанія пропонує роботу для тих, хто втратив її через війну. Подати заявку та резюме англійською мовою можна тут.

Astound Commerce має тісні зв’язки з Україною. Троє засновників – українці, які емігрували до США підлітками. Зараз у компанії працює понад 950 українських спеціалістів, яких поважають і шанують колеги з 25 інших країн. Загалом у міжнародній команді Astound Commerce наразі 1600+ співробітників.

«Ми прагнемо довгострокового економічного розвитку України. Оскільки війна триває, ці зусилля є надзвичайно важливими – ми підтримуємо економіку країни через податкові надходження та створюємо фундамент для її відновлення у майбутньому», – каже Global СЕО компанії Майкл Кан.

У межах підтримки України компанія Astound Commerce припинила роботу з усіма внутрішніми й зовнішніми підрядниками у білорусі та росії, і на платформі JustGiving створила сторінки для трьох неприбуткових організацій, які надають важливу гуманітарну допомогу постраждалим від війни. Прочитати більше про ініціативи компанії Astound Commerce можна тут.

Військова агресія з боку росії змусила Astound працювати цілодобово, маючи за пріоритет безпеку та добробут працівників. Була створена керівна група, щоб надати підтримку українським колегам щодо переїзду, зв’язку, фінансової допомоги, особистої безпеки тощо.

Наталія Бородиня, Global Event Lead, працює в Astound Commerce близько 9 років. Раніше вона організовувала масштабні події на міжнародному рівні, проте з початком війни частково змінила напрям роботи. 24 лютого в Наталі був День народження. Вона заздалегідь взяла відпустку на 2 дні, щоб побути з рідними. Але зі зрозумілих причин в цей час Наталія не відпочивала, не святкувала, а намагалася зрозуміти, як діяти, та підтримувала контакт із командою, щоб з’ясувати, де вони, чи потрібна допомога. Згодом Наталія почала активно комунікувати з колегами, це стало частиною її роботи. 

«Ще за півтора-два тижні до початку повномасштабного вторгнення наша компанія пропонувала українським спеціалістам та заохочувала їх переїхати на Захід України чи за кордон, інформувала про можливості, надавала грошову допомогу нашим колегам-переселенцям, організовувала трансфери. Частина людей переїхала. Коли почалася війна, треба було підтримувати контакт з тими, хто залишився, а особливо з колегами у гарячих точках: Чернігів, Київ, Донецька, Сумська області, Миколаїв.

У нас сформувалася невелика команда із 4 людей, і ми збирали інформацію про кожного співробітника та вносили її в систему, яка автоматично робила аналітику про стан справ. Ми постійно тримали зв’язок із колегами через різні канали комунікації: корпоративну мережу Slack, якщо там не було відповіді, писали в Telegram, надсилали SMS. Ми розуміли, що телефонувати в цій ситуації не завжди коректно, тож робили це лише в крайньому разі. Також дуже допомагали місцеві знайомі, які інформували про людей із нашої команди, коли ті не виходили на зв’язок. У межах кампанії ми створили бот, через який співробітники Astound могли дізнатися інформацію про своїх колег, щоб не турбувати зайвий раз, щоб зменшити комунікацію з одними і тими самими запитаннями. Адже увага в такий час це добре, але водночас може бути занадто важко відповідати кожному. 

Наша робота допомагала керівництву розуміти ситуацію, швидко реагувати на потреби працівників, допомагати їм, планувати роботу на проєктах, контактувати із замовниками, регулювати навантаження. У відповідь була дуже крута підтримка від колег з інших країн, які допомагали, закривали задачі співробітників з України за потреби, щоб робота на проєктах не зупинялась. Протягом 2 місяців майже щодня для українців були вранішні дзвінки з представником BCP (business continuity plan) команди, на яких ми обговорювали ситуацію в країні, відповідали на запитання про релокацію, нові правила, процеси. До кожного мітингу підбирався окремий саундтрек, який підтримував бойовий дух, і самі зустрічі були дуже позитивними. Було зроблено все для того, щоб українські колеги почувалися комфортно.

Ми постійно були на зв’язку з керівництвом компанії, адже питань побільшало. Хоча, мушу відзначити, що й раніше, до війни, ми вільно і досить часто комунікували з топменеджментом, вони дуже відкриті. Це – культура компанії», – ділиться Наталя Бородиня, Global Event Lead в Astound Commerce.

Astound Commerce підтримує всіх своїх співробітників з України, а в особливий спосіб тих, хто змушений був переїхати за кордон чи в безпечніші регіони України. Їм та їхнім сім’ям компанія щомісячно виплачує грошову допомогу у рамках компенсації проживання в орендованій квартирі чи готелі. Для тимчасового короткотермінового проживання Astound Commerce пропонує працівникам з України, які ще не знайшли житло, номери в готелях в Ужгороді, Кошице, Варні. Для тих, хто має маленьких дітей до семи років та не має доступу до державних дитячих садочків, буде виплачуватися грошова допомога на денний догляд за дитиною в приватних закладах. Працівникам Astound Commerce з різних країн, й українцям зокрема, надається можливість 5 Wellness Days Off, окремо від відпусток та лікарняних.

Окрім масштабної моральної та матеріальної підтримки своїх працівників, Astound хоче допомогти українцям, які втратили роботу через війну, та пропонує працевлаштування у своїй компанії. Подавати заявку на працевлаштування можуть усі, незалежно від того, де перебувають, – в Україні, чи виїхали за її межі.

«Зіткнувшись із неймовірними труднощами, багато українців хвилюються за своє майбутнє, шукають шлях вперед і відчуття захищеності, приналежності та цілі. Astound сподівається допомогти тим, хто втратив роботу, досягти певної стабільності. Ми заохочуємо українців, які мають досвід у сфері технологій, подавати заявки на приєднання до глобальної команди», – каже Global CEO Astound Commerce Майкл Кан.

Зацікавлені кандидати можуть надіслати своє резюме англійською мовою тут.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук