Ahrefs інвестував у пошуковик Yep вже $60 млн

Читати на RU

Компанія Ahrefs, продуктом якої є однойменний маркетинговий та SEO-сервіс, почала працювати над розробкою альтернативної Google пошукової системи у 2019 році. В її основі — модель profit sharing, що передбачає розподіл прибутку між креаторами контенту та пошуковиком. Система Ahrefs називатиметься Yep, і на сьогодні компанія інвестувала у неї $60 млн, пише TechCrunch. Велику історію про Yep ми розповідали раніше.

  • Як розповідав AIN.UA засновник компанії Дмитро Герасименко раніше, основною перевагою “справедливого” пошуковика Ahrefs перед системою лідера ринку Google стане модель profit sharing, з якою 90% прибутку будуть виплачуватися креаторам контенту: експертам, незалежним журналістам тощо.
  • Заробіток пошукової системи Yep відповідно складатиме 10%. Прибуток вона буде отримувати з реклами та підписки на її відсутність.
  • Особливу увагу пошуковик Yep приділятиме конфіденційності даних, на зборі та продажі персональних даних він заробляти не буде — в Ahrefs не використовують сторонні пошукові індекси та файли cookie.
  • Ahrefs вже інвестував у свою розробку $60 млн — це реінвестиції доходу від платної підписки на маркетинговий та SEO-сервіс компанії.

Про Ahrefs

Компанію Ahrefs у 2010 році заснував українець Дмитро Герасименко. В її продуктовому портфелі — набір різних інструментів, які допомагають десяткам тисяч клієнтів по всьому світу (Facebook, Netflix, Uber, українські Rozetka, Macpaw, Reface серед них) отримувати більше трафіку з пошукових систем. У компанії працює 90 співробітників, її головний офіс знаходиться у Сінгапурі.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук