Редакція AIN.UA спільно з компанією Mastercard запустили проєкт «Сила Бізнесу», у якому ми говоримо з українськими підприємцями про те, як вони працюють в умовах війни, волонтерять та планують подальший розвиток свого бізнесу.

Гостем нового випуску «Сила Бізнесу» став Дмитро Кримський, співзасновник компанії GoodWine. Дмитро поділився, як команда зустріла виклики війни, адаптувалася до них і почала спільно з партнерами надавати гуманітарну допомогу українцям.

Слухати на SoundCloud:

Також епізод можна прослухати на Apple PodcastsSpotifyAnchor та Overcast. Або ж читайте коротку текстову версію нижче.

Декілька фактів із розмови:

  • 4 березня стало одним із найскладніших днів для GoodWine: у склад компанії влучила російська ракета. Приміщення на 10 тис. м2 згоріло, а разом із ним — товар вартістю 15 млн євро. У тому числі була знищена велика колекція вин, яку збирали протягом 10 років і яка налічувала більш ніж 10 тис. пляшок. Звичайно, це стало суттєвим ударом для бізнесу та фінансових показників.
  • Водночас з початком повномасштабного вторгнення основний бізнес компанії також призупинився. Адже головна спеціалізація GoodWine — продаж різноманітних вин та більш міцних напоїв з усіх куточків світу. На якийсь час міська влада столиці ввела заборону на продаж такого виду товарів, тому у флагманському магазині доступними були лише харчові продукти, свіжа випічка та кава. 
  • Разом з тим команда почала серйозно займатись гуманітарною допомогою, передаючи продовольчі товари тим, кому вони найнеобхідніші. А власна пекарня Bakehouse приєдналась до руху «Київ Волонтерський» і готувала їжу для ЗСУ, ТрО та лікарів. Окрім того, GoodWine залучив і своїх міжнародних партнерів, які почали надсилати гуманітарку та допомагати вимушеним переселенцям за кордоном.
  • Сьогодні компанія потроху відновлюється, хоча до попередніх показників бізнесу ще далеко: частина клієнтів київських магазинів не повернулась, великих гуртових закупівель стало значно менше. Довелось призупинити й створення кількох нових проєктів. Але попри це, команда налаштована оптимістично: Дмитро Кримський, співзасновник GoodWine дає зрозуміти — все відбудується і стане ще кращим.