Як під час війни вийти на міжнародні ринки — кейс FFFACE.ME

З початком повномасштабної війни студія FFFACE.ME зосередилася на розвитку бізнесу на ринках Північної Америки та Західної Європи, відкрила офіс у Берліні та завдяки міжнародним клієнтам вже через три місяці вийшла на довоєнні фінансові показники. Своїми інсайтами про те, які конкретні кроки допомогли FFFACE.ME це зробити, у колонці для AIN.UA ділиться співзасновник та СЕО студії Дмитро Корнілов.

Дмитро Корнілов
Фото: Лола Мамаджанова

Адаптація owned media

У своїй роботі ми стикнулися з тим, що міжнародні клієнти дуже співчувають тому, що відбувається в Україні, але не готові працювати з бізнесами, які знаходяться в зоні ризику. Тому нам треба було через наші канали комунікації розказати, що ми працюємо, все в порядку, ми підтримуємо Україну, але ми також і продовжуємо робити продукти високої якості. 

По-перше, ми адаптували онлайн-упаковку нашої студії під міжнародні ринки. У нас вся комунікація з самого початку була англійською мовою, але зараз ми почали більше говорити про те, що ми міжнародна студія, і що у нас є офіси в різних країнах. 

Рекомендаційні сервіси

Ми активно почали користуватися сервісами, які використовують міжнародні клієнти для пошуку підрядників. Тут є цілком конкретна рекомендація — сервіс Clutch.co, в якому клієнт може побачити кейси потенційного підрядника та розгорнуті відгуки про його роботу. 

На ньому ми зібрали понад 15 рев’ю від наших клієнтів, більш того, від міжнародних, таких як Visa, Anex, Depositphotos та інших.

На жаль, щоб залишити відгук, потрібно багато часу, адже анкета містить 10+ відкритих запитань англійською. Тому ми вирішили взяти інтерв’ю по Zoom в кожного клієнта, розшифрувати його, перекласти англійською, а потім разом з ними внести до анкети. Це значно зменшувало час та зусилля наших клієнтів, і ми змогли за місяць отримати перші 15 рев’ю, що досить багато. 

Також в профіль FFFACE.ME ми додали 4 наші нагороди, кейси, а також оформили преміум підписку. В результаті, якщо на цьому сервісі шукати найкращу AR-агенцію у Німеччині та Великій Британії, то перше місце — це FFFACE.ME. Таким чином ми отримали досить велику кількість дуже якісного трафіку. 

Нагадування про свою експертизу в міжнародних медіа

Для бізнесів, які хочуть зараз працювати на міжнародному ринку, важливо створити за допомогою каналів комунікації професійний контекст. Ми повинні розуміти, що усі міжнародні клієнти, як і будь-які клієнти, в першу чергу приходять за експертизою.

Тому ми повністю спрямували наш піар на міжнародні ринки. Попри те, що зараз досить легко потрапити у міжнародні видання з проектами на підтримку України, ми розуміємо, що наші клієнти, все ж таки більше клікають на професійні статті, тому, крім соціальних проектів, яких ми теж зробили безліч, ми створюємо професійні авторські статті про доповнену реальність, цифровий одяг та метаверс. 

Пітчі конференцій та нагороди

Також ми подаємося на виступи на міжнародних конференціях та міжнародні нагороди. Нещодавно я дистанційно виступав на конференції від IBM у Франції та розповідав про метавсесвіт. Виступ мав великий успіх, і далі на базі цього виступу ми створили статтю, яку також буде опубліковано у міжнародних виданнях. Також під час війни ми подали наш кейс на конкурс Каннські Леви у декілька категорій. До речі, для учасників з України цього року подача заявок була безкоштовна, як і відвідування фестивалю 20-24 червня.

Персоналізація розсилок клієнтам у LinkedIn

Я також рекомендую активно використовувати LinkedIn, але уникати автоматичної розсилки повідомлень клієнтам. За нашим досвідом вони не дуже добре працюють, і набагато краще, якщо усі розсилки менеджери будуть робити вручну із кастомним підходом.

Наш інсайт: в LinkedIn для пошуку клієнтів ефективно працює Sales Navigator.

Різний культурний та бізнесовий контекст

Важливо пам’ятати, що в різних країнах дуже різний культурний та бізнесовий контекст. Ми не застосовуємо одну й ту саму схему лідогенерації для різних ринків. Наприклад, якщо в США ділову комунікацію треба вести виключно у корпоративній пошті, то у Франції люблять, коли їм дзвонять на робочі телефони, а коли пишеш через LinkedIn, вони якось сухо відповідають. Наша менеджерка Ноемі, (вона француженка), так і сказала: «French people don’t like emails». 

Пошукова оптимізація

Якщо ти B2B, то дуже важко буде отримати трафік шляхом класичної CPC-реклами, оскільки B2B-послуги дуже рідко купуються через банери у соцмережах та Google. Тому ми вибудували цілу нову систему, в якій дуже велике місце займає пошукова оптимізація та пошукова реклама. Завдяки цьому у більшості пошукових запитів на нашу тему FFFACE.ME також на перших позиціях і це дуже ефективно для лідогенерації. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук