Продажі AppSumo виросли з $3 до $80 млн. CEO компанії пояснює, як це сталось

CEO платформи SaaS-сервісів AppSumo Айман Аль-Абдулла починав з посади генерального директора коли річний обсяг продажів в його компанії становив $3 млн. Минулого року цей показник перевищив $80 млн. Гендиректор AppSumo пояснив чому тепер це дві принципово різні компанії і чим вони відрізняються.

  • Бізнес вартістю $3 млн – це стартап, а $80 млн – велика компанія. Кожна з них є на різному етапі розвитку і вимагає вирішення різних завдань.
  • Стартап зосереджений на розробці та налаштування продукту, а велика компанія – на розвитку людей. На цьому етапі потрібно розвивати команду, яка продовжить працювати.
  • У стартапі генеральний директор бере участь у роботі та регулярно повинен гасити пожежі. У великій компанії він зосереджується на стратегічних рішеннях високого рівня, а не повсякденних справах.
  • Стартап зосереджений на економіці кожного продажу. Велика компанія фокусується на прибутковості бізнесу в цілому.
  • Стартап має малу групу людей, які виконують більшу частину роботи. Велика компанія має систему найму та навчання хороших співробітників. На цьому етапі не варто покладатися лише на кілька людей.
  • Стартап зосереджений на залученні наступних 10 клієнтів. Велика компанія зосереджено на запуску нового напрямку на десятки мільйонів доларів.
  • Стартап означає постійні тренування. Велика компанія покладається на задокументовані процеси документування та їх доопрацювання.

AppSumo — це один із найпопулярніших майданчиків для підприємців, де можна купувати довічний доступ до SaaS-сервісів. Компанія заснована у 2010 році Ноєм Кейгеном і входить до групи компаній Sumo Group.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук