Після відключення Internet Explorer 49% японських організацій не можуть нормально працювати

Читати на RU

15 червня, 2022 року браузер Microsoft Internet Explorer офіційно припинив свою роботу. Компанія Microsoft попереджала про це як мінімум з травня 2021, проте це не допомогло Японським компаніям та організаціям.

Як повідомляє Nikkei, відключення браузера викликало паніку серед багатьох компаній та державних установ Японії, які відтягували оновлення своїх сайтів до останньої хвилини.

З квітня токійський розробник програмного забезпечення Computer Engineering & Consulting був завалений запитами про допомогу. Клієнтами переважно були державні, фінансові установи та логістичні компанії, які керують сайтами, сумісними лише з Internet Explorer.

«Здебільшого вони давно знали про поетапне припинення підтримки Microsoft Internet Explorer але, мабуть, відкладали розв’язання проблеми», – сказав представник Computer Engineering & Consulting.

Березневе опитування, проведене постачальником інформаційних технологій Keyman’s Net, показало, що велика кількість організацій в Японії покладається саме на Internet Explorer: 49% респондентів сказали, що вони використовували цей браузер для роботи.

Internet Explorer використовувався для керування відвідуваністю співробітників, розрахунку витрат та інших внутрішніх інструментів. Особливо повільно реагують державні органи: Japan Pension Service повідомив, що сайт онлайн-заявок необхідно переглядати в режимі Internet Explorer Edge, а на сайті підтримуваної урядом корпорації взаємодопомоги для приватних шкіл Internet Explorer досі є єдиним рекомендованим браузером.

На думку представників Computer Engineering & Consulting, хаос серед замовників, які зволікали до останнього моменту і тепер не можуть нормально працювати, триватиме «кілька місяців».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук