Українці не отримують виплат з Airbnb. Сервіс звинувачує банки, але причина в санкціях

Читати на RU

Українські орендодавці скаржаться сервіс Airbnb, який просто припинив виплачувати гроші. При цьому з орендарів списується повна сума за бронювання та оренду, проте власники житла отримати їх не можуть.

Як розповіла AIN.UA Ольга, яка працює з Airbnb ще з минулого року, скарги в службу підтримки не дають жодного результату: сервіс спочатку звинувачує банк, потім Payoneer, але в особистому кабінеті прямо пишеться, що виплата взагалі не проводилась. Скоріш за все проблеми пов’язані з санкціями проти росії та окупованих нею території, проте виплати перестали отримувати користувачі з усієї України.

Українським орендодавцям просто припинили виплачувати гроші

Листи від Airbnb

Починаючи з кінця травня Airbnb припинили виплачувати гроші українським орендодавцям, при цьому списуючи з гостей повну вартість бронювання та оренди. І хоча проблема стосується далеко не всіх користувачів, але як мінімум мова йде про десятки людей, які втратили джерело прибутку через дивну політику Airbnb.

«Як виглядає підтримка України з боку платформи для оренди житла Airbnb: отримувати оплату за бронювання помешкань в Україні та проживання від гостей, але господарю її не пересилати, без жодних попереджень і пояснень. У відповідь на запитання гостей сказати, що це взагалі неправда, а на звернення господарів поспівчувати, «ми не хотіли Вас засмутити, але через те, що відбулося між Україною та росією, є такі от санкції, ви маєте нас зрозуміти», — розповідає Ольга.

При зверненні в службу підтримки сервіс спочатку звинувачує банки чи Payoneer, але проблем з ними насправді немає.

«Airbnb спершу відмовляється давати пояснення. Потім каже, що проблема може бути з моїм банком. Потім, коли виявляється, що банк працює нормально, каже, що то, може, Payoneer. Проте в розділі «статистика» в профілі користувача чітко написано, що виплата не проводилась, взагалі не була надіслана до Payoneer. І багато користувачів, в тому числі ті, кого особисто знаю, відзначають, що зміна способу отримання виплати не допомогла», — додає Ольга.

Деякі орендодавці навіть отримують штрафні санкції від Airbnb при спробі розібратися в ситуації

На форумі Airbnb Community вже десятки одноманітних скарг від орендодавців, які не отримують оплату за свої послуги. Багато хто відкрито повідомляє про вимушену зупинку співпраці з платформою, оскільки мусить витрачати свої сили та гроші на організацію бізнесу, проте просто не може отримувати з нього прибуток. Деякі орендодавці навіть отримують штрафні санкції від Airbnb за спроби розібратися в ситуації.

«З 3 червня зі мною перестала зв’язуватися (служба підтримки Airbnb – ред.). Нові суперечки легко закриваються і надсилаються тому, хто перестав мені відповідати 3 червня. Тепер листування перетворилося на мій особистий щоденник, куди я іноді пишу, але відповіді не отримую.

Вони брешуть моїм гостям, що я отримую всі платежі, а моя інформація не відповідає дійсності. На наступний день, коли я звернулась за допомогою в новій суперечці про те, що робити з новим гостем, якщо я не отримала оплату за старі бронювання, я чекала поради та попросила хоча б якісь гарантії оплати. Проте отримала жорстку відповідь, що від мого імені бронювання гостя скасовується, і купу інформації про те, що я порушую кодекс поведінки, отримую за це штраф, відповідну відмітку в моєму акаунті та попередження, що якщо це повториться, то Airbnb вживе проти мене відповідних заходів», — розповідає користувач з ніком «Наталья157».

Проблеми стосуються всієї України — незалежно від місця розташування житла

Деякі іноземні користувачі припустили, що проблема може бути пов’язана з санкціями, під які підпадають окуповані росією території України та радять перевірити санкційні списки Великої Британі.

Судячи з того, що деяким власникам житла таки вдається розв’язувати проблему це справді може бути причиною — Airbnb просто не хоче випадково відправити кошти на окуповані території й отримати звинувачення в підтримці російської агресії. Проте проблема стосується всіх регіонів України — скарги є зі Львова, Києва, Дніпра та інших міст.

«Я супергосподар зі Львова. Я роблю все можливе, щоб моєму гостю було комфортно та затишно в нашому місті та в моїй квартирі. Але виникає проблема — я не отримую жодних платежів з кінця травня. 6 гостей вже заплатили за проживання, а я не маю грошей, вони проходять десь в Airbnb.

Я живу у Львові, мій обліковий запис налаштовано у Львові. До війни Львів не контролювався росіянами. А зараз Львів – це Україна, непідконтрольна росіянам. Мій обліковий запис не підключений до цих (окупованих – ред.) територій, і є багато хостів зі Львова, які знаходяться в такій же ситуації», — пише інший орендодавець на форумі.

На момент публікації матеріалу редакція AIN.UA надіслала запит в Airbnb, проте відповіді не отримала.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук