«Під час релокації брали до уваги наш досвід 2014 року»: як Infopulse працює у війну

У січні 2022 року команда української Infopulse нараховувала 2258 людей. З початком повномасштабної війни керівництво ІТ-компанії прийняло рішення про релокацію. До уваги брали досвід 2014 року, коли Infopulse довелося перевозити команду луганського офісу. Не зважаючи на труднощі, компанія продовжує підписувати контракти з новими замовниками, а команда, при цьому, зростає.

Журналіст AIN.UA поспілкувалась із представниками Infopulse про те, як змінилася діяльність компанії на операційному рівні та які рішення допомогли відновити діяльність.

«Брали до уваги власний досвід 2014 року»

Від початку тривожних новин та інформації про зростання військового напруження на кордонах України, в Infopulse було створено команду швидкого реагування, до якої було залучено все керівництво компанії.

Метою діяльності команди був аналіз ситуації, моніторинг актуальних новин, регулярна комунікація зі спеціалістами та замовниками, а також пропрацювання плану дій на випадок небажаної ситуації. Як відмітили в компанії, усі ці дії та плани були спрямовані на убезпечення спеціалістів. Зокрема, – щоб своєчасно надати їм допомогу в релокації. Після початку екстреної евакуації ця команда розрослася до 40 людей, які цілодобово відповідали на питання спеціалістів Infopulse та координували процеси.

Беручи до уваги попередній досвід переміщення спеціалістів з колишнього луганського офісу Infopulse у 2014 році, в компанії чітко розуміли, що «релокація не може бути виконана за лічені години, а займе щонайменше кілька днів».

«Команда швидкого реагування заздалегідь закликала усіх спеціалістів провести превентивну релокацію у більш безпечні міста. Такий крок допоміг знизити занепокоєння з боку замовників, а також завчасно сформувати розподілені команди на довготривалу перспективу, уточнюють в Infopulse».

Пропрацьований план включав допомогу з трансфером для спеціалістів та їхніх сімей, планування евакуаційних виїздів, допомогу з житлом у центрах компанії в Вінниці, Хмільнику і Львові, та з трансфером і розселенням тих, хто вирішить перетнути кордони Польщі та Болгарії.

Зображення в матеріалі: Infopulse

«Продовжуємо працювати у звичному режимі»

Щоб спеціалісти дісталися безпечних місць та адаптувалися до нових умов знадобилося близько двох тижнів, відмічають представники Infopulse:

«Але навіть у цей час наша спільнота показала свою надзвичайну злагодженість і взаємну підтримку. Спеціалісти підміняли один одного, а ті, хто вже перебував у безпеці подекуди надавали послуги майже цілодобово – за себе і за колег, які рятували своїх найближчих від війни». 

Всі процеси віддаленої взаємодії, всі технічні питання пов’язані з цим, вже були добре відпрацьовані за часів карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу. В Infopulse додають, що на четвертому місяці повномасштабної війни операційна модель стабілізувалась, оскільки 90% спеціалістів знаходяться у безпеці.

«Попри всі обставини, ми продовжуємо працювати у звичному режимі, покращувати процеси business continuity, формувати розподілені команди та оперативно приймати важливі рішення».

«Маємо більше 150 відкритих пропозицій співпраці»

У грудні 2022 року кількість спеціалістів Infopulse досягла позначки у 2258 людей. Під час війни команда рекрутингу не припиняла роботу, наголошують в компанії. У червні 2022 року команда спеціалістів нараховує 2349 людей. 

«Пошук нових спеціалістів продовжився і після цієї дати, наприклад, у березні до нас приєдналися 60 новачків, у квітні і травні ще 48. Зараз маємо більше 150 відкритих пропозицій співпраці і розглядаємо спеціалістів у різних локаціях присутності компанії, включаючи Україну».  

В перший день повномасштабної війни компанія ухвалила рішення виплатити винагороди раніше стандартного строку, щоби підтримати спеціалістів і забезпечити більше можливостей для переїзду родин у безпечні місця. Згодом були надані також релокаційні компенсації (разовий бонус для покриття нагальних витрат у новому місці, оплата витрат на проїзд та проживання протягом місяця). Більшість спеціалістів та їхніх родин переїхали у центральні та західні області України або за кордон і продовжують вести діяльність у більш-менш стандартному режимі. 

«У перші дні війни багато людей перебували в дорозі і не могли виконувати завдання. За кілька тижнів ситуація стабілізувалася і наразі компанія працює у звичному режимі – менше 3 % спеціалістів не можуть надавати послуги, але це відповідає звичайному показнику відсутності». 

Більше 40 спеціалістів Infopulse зараз несуть службу у лавах ЗСУ та ТРО. Компанія продовжує підтримувати їх фінансами, допомогою у релокації родин та наданням необхідного спорядження від волонтерської спільноти Infopulse. 

«Найцінніше – життя та здоров’я наших спеціалістів»

На момент виходу матеріалу, Infopulse має 2 відкритих офіси в Україні – у Вінниці та у Львові. Також є 4 офіси в Польщі – у Варшаві, Лодзі, Гданську і Бидгощі (три з них компанія відкрила в 2022 році). У штатному режимі працюють офіси Infopulse у Болгарії, Бразилії та Німеччині.

«За невеликим виключенням, ми зберегли всі наявні проекти, а деякі замовники навіть розширили співпрацю з нами, побачивши, що якість сервісів зберігається на високому рівні навіть у несприятливих обставинах». 

Робоча група зі складу керівництва працює над новою стратегією бізнесу, оскільки попередня стала нерелевантною з початком війни.

В компанії наголошують, що усі процеси наразі налаштовані на те, щоб не втратити і зберегти «найцінніше – життя та здоров’я наших спеціалістів та високу якість і неперервність послуг для наших замовників».

Якщо ж говорити про кошти, то звичайно в компанії відмічають, що релокація спеціалістів і їхніх родин, евакуаційні роботи, перенесення ІТ-інфраструктури та інші завдання, що виконуються від початку війни, вимагають значних фінансових видатків. Також компанія підтримує наших захисників, направляючи фінанси і техніку до ЗСУ та ТРО, допомагаючи у виконанні робіт для Міністерства оборони.

«Впевнені, що після перемоги України зможемо відновити і фінанси, і парк офісної і комп’ютерної техніки». 

«Час узгодження домовленостей з клієнтами може бути довшим»

Історично компанія Infopulse концентрується на західних ринках. Для частини міжнародних клієнтів було критично важливим, щоб послуги надавалися із безпечних територій, згадують в компанії. Наразі Infopulse продовжує підписувати нові контракти, однак тепер час узгодження домовленостей може бути довшим через те, що клієнтам потрібно пересвідчитися у стабільності поставок. 

«На початку війни декілька клієнтів призупинили співпрацю, але згодом вирішили відновити і навіть розширити її».

Infopulse співпрацює переважно з європейським і американським ринком усі роки свого існування. У зв’язку з тим, що тепер компанія ще більше представлена на східноєвропейському ринку, було прийнято рішення посилити команду менеджерами, сейлами і рекрутерами, котрі спеціалізуються на цьому напрямі.

Як зазначили AIN.UA в компанії, частка українських замовників завжди була невеликою – в межах 5-7 % бізнесу. Одночасно, з приходом повномасштабної війни підприємства України опинилися у складних умовах, а ділова активність повістю завмерла. Деякі замовники Infopulse вимушено тимчасово призупинили роботи або попросили про особливі умови оплати. Втім, на четвертому місяці війни в компанії відчувають активізацію і поступові позитивні зрушення. 

«Плануємо й надалі бути надійним партнером України»

В Infopulse планують й надалі розширювати пошук спеціалістів на ринках Європи та Латинської Америки. Особливу увагу зосередять на тих локаціях, де присутні делівері-центри Infopulse, а саме в Польщі, Болгарії, Німеччині та Бразилії. 

«Плануємо й далі бути надійним партнером в Україні і в світі, підтримувати своїх спеціалістів, клієнтів і державу. Ми також почали активно промоутити наш бренд за кордоном: брали участь у 2 кар’єрних ярмарках у Польщі, попереду ще більше участі у схожих заходах. В перспективі – подібний івент у містах нашої присутності – Німеччині та Бразилії».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук