Яку оплату вибрати для реклами Google та як не платити подвійну конвертацію

CEO та засновник агенції Mnews.Agency Михайло Клячко у своїй статті розглядає варіанти оплати у рекламному кабінеті Google, а також способи уникнути подвійної конвертації, яка може при цьому виникати. Йдеться про випадки, коли валюта при проходженні платежу конвертується, і по факту користувач платить більше, ніж мав би, через курсову різницю. У деяких випадках ця різниця може складати до 12% від суми платежу.

Фото з Facebook автора

Останнім часом при поповненні «Google Акаунта» реклами з карти знімається велика комісія, це пов’язано з подвійною конвертацією. Для того, щоб не платити цю комісію, потрібно змінити свій платіжний профіль і оплачувати за розрахунковим рахунком на «Google Україна». У статті я розповім, які існують варіанти та типи оплат, як вибрати оптимальний, а також як уникнути подвійної конвертації при оплаті.

Тип платежу

Перш за все розглянемо наявні варіанти оплати Google Реклами. Я б розділив це налаштування на два основні етапи:

  • Перший — це тип оплати.
  • Другий етап — це інформація про клієнта.

Типи оплати та їх фактичне значення

Тип оплати «Передоплата»

При використанні цього типу для запуску реклами потрібно внести кошти на рахунок акаунту. Це можна зробити двома способами:

1. За допомогою банківської картки:

Тут і надалі зображення спікера

2. Шляхом переказу на реквізити розрахункового рахунку Google:

Між платежем за допомогою банківської картки та оплатою за реквізитами є суттєва різниця.

Коли ви здійснюєте платіж із банківської картки, оплата йде на рахунки Google, що знаходяться не в Україні. Ви сплачуєте нерезиденту і фактично платіж відбувається в євро. По суті, це — міжбанківська операція. Спочатку ваша гривня за поточним курсом продається для покупки євро, і вже сума в євро йде на рахунки Google.

Саме тому і виникає так звана подвійна конвертація у вигляді різниці між продажем гривні та покупкою євро. У деяких випадках сума за конвертацію сягає 12 відсотків!

Як показує практика, при роботі з карткою Visa сума за подвійну конвертацію більша. Якщо ж у вас карта Mastercard, сума менша порівняно з Visa.

Якщо різниця крос-курсів при оплаті карткою велика, буде здійснено додатковий платіж за подвійну конвертацію. Якщо при цьому ви не платник ПДВ, то буде здійснено також і платіж ПДВ. Він буде враховуватись у витратах вашого рекламного облікового запису.

При оплаті за реквізитами кошти йдуть «Google Україні», і тут немає подвійної конвертації, але податок ПДВ є у будь-якому випадку.

Тип оплати «Автоплатіж»

Банківська картка прив’язується до облікового запису, з якого Google списуватиме кошти за рекламні кампанії. В даному випадку здійснюватиметься така ж подвійна конвертація, як і при передоплаті з платіжної картки. І аналогічно — якщо ви не є платником ПДВ, цей платіж також зніматиметься.

Інформація про клієнта

Тепер пропоную ознайомитися з налаштуваннями платіжного профілю: інформація про клієнта.

Тип рахунку — «Фізична особа»

У цьому типі рахунку є два підрозділи.

  • Фізична особа. Якщо ви є фізичною особою і в особистих цілях запускаєте рекламу, слід обрати цей тип налаштування.

У разі передоплати банківською картою до витрат ваших рекламних кампаній додаватиметься податок ПДВ. Крім того, можливий додатковий платіж за подвійну конвертацію.

  • ФОП. Якщо ви — ФОП і з метою бізнесу запускаєте рекламу, обираємо цей тип налаштування.

Далі при виборі ФОП потрібно вказати, чи ви є платником ПДВ. Від цього налаштування залежить нарахування ПДВ у рамках вашого рекламного акаунту.

Якщо ви вибрали тип платежу «Передоплата банківською карткою», а тип клієнта ФОП/ПДВ, податок ПДВ у витратах на рекламу у вашому рекламному обліковому записі не нараховуватиметься. Однак можливий додатковий платіж за подвійну конвертацію. При цьому ви не отримаєте акти виконаних робіт і не зможете внести ці кошти до переліку витрат.

Якщо ви вибрали тип платежу «Передоплата за реквізитами», а тип клієнта — ФОП/ПДВ, то податок ПДВ у витратах на рекламу у вашому рекламному обліковому записі буде нарахований. Додаткового платежу за подвійну конвертацію не буде. Ви отримаєте акти виконаних робіт та договір, і, відповідно, зможете включити ці кошти до витрат.

  •  Організація

Типу облікового запису «Організація» відповідає налаштування, аналогічне з ФОП, і така сама система обліку податків та подвійної конвертації, як і типу «Фізична особа: ФОП».

Висновки

Тепер зробимо висновки та розглянемо підводні камені.

  • Якщо ви справді є платником ПДВ в Україні та оплачуєте рекламу для свого бізнесу, з точки зору бухгалтерії вам вигідна оплата за реквізитами. Це дозволяє отримати акти виконаних робіт та спрощує облік витрат на рекламу у вашому балансі.
  • Якщо ви є платником ПДВ і хотіли б оплачувати рекламу за допомогою банківської картки нерезиденту України Google, ПДВ не нараховуватиметься. Однак ви не отримаєте актів виконаних робіт і не зможете враховувати ці витрати у вашому балансі. Як стверджують бухгалтери, може статися так, що податкова служба під час перевірки нарахує податок за репатріацію доходу, якщо ви не зробили цього самі.
  • Якщо ви — не платник ПДВ, не бажаєте його платити, ви можете вказати не свої дані платника ПДВ і цей податок нарахований не буде. При цьому ви, звичайно ж, обманюєте Google, і в перспективі Google може запросити перевірку вашого платіжного профілю, а згодом заблокувати його.
  • Якщо ви — не платник ПДВ і не хочете платити подвійну конвертацію, вам краще обрати оплату за розрахунковим рахунком.

Зміна платіжного профілю

У більшості випадків рекламу Google розміщують фізичні особи або ФОП, які не є платниками ПДВ. У 9 випадках із 10 вони обирають автоплатіж або передоплату за допомогою банківської картки. Будь-які коливання з курсом валют призводять до додаткових витрат у вигляді подвійної конвертації.

Щоб цього уникнути, потрібно зробити зміну платіжного профілю з оплати карткою на оплату за реквізитами (переказ коштів).

Як це зробити?

  • Необхідно написати з пошти адміністратора облікового запису до служби підтримки Google Реклами.
  • Після цього написати питання, яке вас цікавить.
  • І натиснути кнопку «Наступний крок».
  • На наступному етапі підключаємо до діалогу представника підтримки Google та описуємо завдання (важливо вказати номер облікового запису).
  • Після спілкування з працівником підтримки вам потрібно буде заповнити форму, яка прийде на email адміністратора платіжного профілю.

Приклад:

ДОЗВІЛ:

————————————————–

Я, як представник компанії, дозволяю фахівцям Google вносити такі зміни до аккаунту Google Ads (xxx-xxx-xxxx) без попереднього узгодження:

Прошу змінити:

У аккаунті Google Ads (xxx-xxx-xxxx):

Дата здійснення зміни: негайно / певна дата

————————————————– ————————————————– ————————————

КІНЕЦЬ ДОЗВОЛУ

  • Потрібно повністю скопіювати текст і у відповідь надіслати всю анкету, але вже із заповненими даними.
  • Після внесення інформації службою підтримки необхідно підтвердити ЗАПИТАННЯ на старій та новій пошті (або в одній пошті два запити) на зміну платіжного облікового запису в «Google Рекламі».

Після цієї операції ви вже зможете поповнювати свій обліковий запис, використовуючи тип оплати «Переказ коштів», і не сплачувати подвійну конвертацію.

Автор: Михайло Клячко, CEO та засновник агенції Mnews.Agency

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук