«Ми на 200% посилили міжнародний вектор і вийшли на довоєнні фінансові показники», — Дмитро Корнілов, FFFACE.ME

1

З початком повномасштабної війни студія FFFACE.ME найняла в команду двох людей, перемістила головний офіс з Києва до Берліна та остаточно змінила вектор розвитку на міжнародний. Водночас компанія продовжує підтримувати Україну, запускаючи благодійні проекти та переказуючи 10% свого прибутку на потреби ЗСУ.

Журналістка AIN.UA поговорила зі співзасновником та СЕО FFFACE.ME Дмитром Корніловим про те, як почувається та працює студія упродовж чотирьох місяців війни.

Єгор Кумачов та Дмитро Корнілов, співзасновники FFFACE.ME
Фото: Лола Мамаджанова

«У нас не було спеціального плану на випадок повномасштабної війни»

За деякий час до початку війни я написав у нашу спільну групу, аби кожен індивідуально оцінив ризики, і якщо відчуває небезпеку, може переїхати до іншого міста чи країни. Це ніяк не впливало на наш процес — з першого дня запуску студії ми створювали інфраструктуру для віддаленої роботи.

У перші два тижні вся робота зупинилась. За цей час нашим пріоритетом було впевнитися, що кожен співробітник у безпеці, має достатньо грошей та все необхідне для адаптації. На наступний після нападу день, ми одразу ж виплатили всій команді зарплату, щоб фінансове питання не було на часі, і запропонували аванси кому потрібно, щоб точно покрити всі витрати. Водночас протягом цих двох тижнів наша команда могла переїжджати, адаптуватися на новому місці, і ми їм цей час оплачували.

«Ми повністю зберегли команду та найняли ще двох людей»

Ми запросили в команду 2 нових співробітників для розвитку французькомовного ринку, а також Head of Production, що створює контент. Ми змогли найняти цих людей, а також зберегти усі зарплати за рахунок фінансового резерву, який створили ще до війни. На той момент майже половина наших клієнтів були з України, тож половина проектів стала на холд, а половину зовсім скасували. Звісно, це створило фінансовий вакуум, але ми його компенсували за рахунок накопичень.

«З початком війни ми одразу відбудували систему, яка передбачає віддалену роботу та самоорганізацію»

У нас кожен менеджер сам ставить собі задачі, сам їх пріоритизує та виконує. Тобто у команди FFFACE.ME горизонтальна структура, і багато чого робиться самоорганізовано. Саме такий формат і процес роботи ми закріпили під час пандемії, а зараз просто продовжили працювати як звичайно, але вже в інших обставинах.

Єдиним нововведенням, яке ми запровадили — це щотижневі онлайн-зустрічі щопонеділка, де ми ділимося своїми новинами: хто що зробив за минулий тиждень, хто що планує зробити цього тижня. Ці синхронізації ми зробили не стільки, щоб менеджити процес, а більше для того, щоб було відчуття команди, щоб усі одне одного могли підтримати, відчували спільний контекст, і він якось нейтралізував вплив загального досить складного фону.

«Коли ми повернулися до роботи, то анонсували, що будемо безкоштовно робити проекти на підтримку України для соціальних організацій та навіть брендів»

Ми створили пак фільтрів на підтримку різних ініціатив і дали можливість їх завантажувати усім брендам. Там був фільтр Stand with Ukraine, з українським прапором, з Привидом Києва та багато інших. 

  • Також у співпраці з «Укрпоштою» та офіційним акаунтом України в Інстаграм ми оживили марку з військовим кораблем.
  • А ще — зробили фільтр на підтримку бренду Brave Ukraine від banda, що оживляє кожен український паспорт.
  • Також запустили благодійний проект з нашою віртуальною інфлюенсеркою Astra Starr, яка писала свої військові щоденники про те, як вона переживає війну. За кожен репост цього проeкту ми робили донейшн 50 гривень на підтримку ЗСУ.
  • На початку війни ми теж запустили благодійну NFT-колекцію Ukrainians Power Artifacts, присвяченій українській силі та силі бути українцем. Вона була повністю sold out за тиждень. Ці кошти ми також перерахували на підтримку України.

Якщо підсумувати NFT, Astra Starr та 10% від прибутку з усіх наших проектів, за весь час ми пожертвували біля $5000.

А зовсім нещодавно ми разом з міжнародним фондом 3X Capital запустили перший у світі Donate-to-Earn NFT проeкт Brave Cossacks, що має на меті зібрати понад $1 млн доларів на підтримку України. Якщо коротко, то це можливість зробити благодійні пожертви в обмін на доступ до інсайдів/консультацій з ефективного інвестування під час криптозими.

«Ми ще до війни зрозуміли і отримали підтвердження того, що наша експертиза є міжнародною» 

Тоді ми вже почали налагоджувати зв’язки та займатися більш активно новим бізнесом на ринку Північної Америки та Західної Європи. Ще до війни більш ніж половина наших проектів уже була з цих ринків. Після вторгнення росії ми на 200% посилили цей вектор, тобто уся лідогенерація, увесь піар, увесь маркетинг та усі активності були направлені саме на західні ринки. Тепер, через чотири місяці після початку війни, нам вдалося вийти на довоєнні фінансові показники виключно завдяки роботі з західним ринком.

«Зараз поворотний момент для студії — ми додаємо до нашого асортименту нові Web3 продукти»

Раніше ми більше асоціювались лише з AR-фільтрами. А нещодавно презентували наш новий сайт, на якому представлені 4 основні продукти: це AR-фільтри, цифровий одяг, віртуальні аватари та метавсесвіт. А на додаток — відкрили свій власний простір у метавсесвіті. Далі ми плануємо продовжувати розвиватися на міжнародних ринках як студія, яка створює інновації для комунікацій брендів та позиціонуємо себе як агентство з метамеркетингу.

Хочу сказати українським колегам, що вийти на міжнародні ринки зараз можливо. Але для цього треба проробити великий комплекс активностей, про який я розповів у колонці для AIN.UA.

Якщо коротко: адаптуйте owned media, використовуйте рекомендаційні сервіси (Clutch.co), нагадуйте про свою експертизу в міжнародних медіа, налаштуйте пошукову оптимізацію вашого сайту для інших країн, пітчіть конференції та нагороди. Це довгостроковий процес, але він того вартий.

Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук