10 можливостей Excel, які значно прискорюють роботу

Читати на RU

Microsoft Excel використовують практично всі компанії у світі, при цьому далеко не всі знають про хоткеї та формули, які значно спрощують роботу з найпоширенішою офісною програмою. Клінт Роберт Мерфі у своєму Twitter опублікував 10 простих секретів Microsoft Excel, редакція AIN.UA зробила переклад його порад.

1. Excel — чудовий калькулятор як для простих, так і для складних математичних формул

В клітинці Excel можна виконувати прості математичні дії не відкриваючи сторонніх програм. Потрібно просто використовувати знак «/» для поділу, «+» для додавання, «-» на віднімання, «*» для множення, «=» для початку формули та «( )» для розділення функцій.

2. Спеціальні хоткеї для вставляння рядків та стовпців

  • Ctrl + пробіл = вибрати стовпець
  • Shift + пробіл = вибрати рядок
  • Вставити рядок = Ctrl + Shift + “+”
  • Видалити рядок = Ctrl + “-“

3. Базове додавання — це функція, яку ми найчастіше використовуємо в Excel

Є три способи, як можна використати функцію «сума», або ж просте додавання в Microsoft Excel:

  • Введіть формулу =Sum ( A+B+C+ D);
  • Використовуйте мишу =Sum (перетягніть мишею);
  • Автоматичне підсумовування: введіть Alt + “=” в основі даних.

4. Автозаповнення

У великій таблиці даних ви будете використовувати формулу для кількох рядків. Замість того, щоб вводити її кожного разу, використовуйте автозаповнення. Ось 3 способи:

  • Двічі клацніть мишкою в нижньому правому куті 1-ї клітинки;
  • Виділіть розділ і натисніть Ctrl + D;
  • Перетягніть клітинку вниз по рядках.

5. Excel дозволяє нам легко дізнатися середнє значення

Коли ваш бос ставить вам питання, ви часто повинні відповідати «В середньому…». Очевидно, що Excel дозволяє нам легко дізнатися середнє значення: Введіть формулу =Average(A+B+C+D) або використовуйте мишу =Average (і перетягніть мишею потрібний діапазон)

6. Сортування та фільтри

У таблиці може бути багато даних. Можливо, ви не захочете бачити всі ці дані, і функції сортування та фільтрування допоможуть у цьому. Щоб відсортувати або відфільтрувати:

  1. Виділіть дані (додайте мітки для фільтра);
  2. Перейдіть на стрічку даних;
  3. Виберіть «Сортувати» або «Фільтрувати».

7. Зведені таблиці

Зведені таблиці — ваш найкращий друг, якщо ви вводите велику кількість даних. Вони дозволяють упорядковувати дані та розділяти їх. На щастя, вони прості у використанні на базовому рівні:

  1. Виділіть дані;
  2. Перейдіть до пункту Вставити > зведену таблицю.

8. Формула «IF»

Ми використовуємо формулу «IF», щоб наказати таблиці виконати певні дії, якщо умова виконується. З класу логіки: Якщо це, то те; інакше, це. Ваша формула =if (логічний тест, значення, якщо істина, значення, якщо хибність).

9. XLookup

XLookup — це оновлений VLookup. Ми використовуємо його для пошуку даних у таблиці чи діапазоні. Ми збираємося поєднати наш X-Lookup із функцією Min і Max. Формула: =XLOOKUP (пошукове значення, пошуковий масив, повернутий масив).

10. Транспонування

Маючи велику кількість даних, ви можете вирішити, чи хочете, щоб елементи в рядках були в стовпцях або навпаки. Щоб перемістити стовпець у рядок:

  1. Виберіть дані в стовпці;
  2. Виберіть комірку, з якої потрібно почати рядок;
  3. Клацніть правою кнопкою миші, виберіть «Спеціальна вставка», виберіть «Транспонування».
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук