«Галичина» змінила назву на Крим, Донбас та інші регіони. Як придумали кампанію

Українська «Галичина» разом з агенцією Bickerstaff.756 та Moko, що відповідала за діджитал супровід, запустили креативну кампанію, в рамках якої тимчасово перейменували молочну продукцію бренду. На додаток до Галичини, на її пакуванні з’явилися Волинь, Поділля, Буковина, Донбас, Крим та назви ще восьми українських історичних регіонів.

«Галичина» прийшла до нас з дуже чітким запитом — зробити щось, що підтримає Україну, українців та нашу єдність», — розповідає AIN.UA креативний директор Bickerstaff.756 Ілля Ануфрієнко. У процесі обговорення та осмислення змін, що сталися з нашої країною після 24 лютого, ідея кампанія в агенції виникла швидко.

Сьогодні ми не кажемо, з якого ми міста, ми просто говоримо «Я з України». Нам однаково болить, коли щось стається на півдні, півночі, сході або заході. Ми любимо кожен квадратний кілометр нашої рідної України. Саме тому ми не можемо зараз говорити тільки про «Галичину». Бо Україна — це 14 різних регіонів, які мають свою унікальність, культурні здобутки та неймовірну природу, — підкреслює стратегиня агенції Марія Кочуренко.

За словами Ануфрієнка, у «Галичині» дуже позитивно сприйняли ідею Bickerstaff.756 — від моменту появи запиту від компанії до її запуску пройшло близько двох місяців.

Складнощів та ризиків вистачало: починаючи з логістики, закінчуючи непередбачуваністю ефекту від кампанії. Якщо з дистрибуцією виникали проблеми, усі побоювання щодо останнього не справдилися — українці оцінили ідею та почали активно ділитися фото, своїми емоціями та враженнями у Twitter.  

«Перші результати ми відчули, коли в домашньому чатику Bickerstaff почали кидати купу постів, віршів, фоточок с Галичиною, Донбасом, Слобожанщиною та іншими регіонами, — каже Ануфрієнко. — Цього разу ідея знайшла відгук одразу на етапі полиці, навіть до офіційного релізу. Люди постять себе зі своїми регіонами, і нерідко можна побачити щось типу «Поділля вже розібрали!». Люди діляться історіями про свої регіони, викладають власні спогади».

Кампанія з «Галичиною» триватиме ще близько трьох місяців. Серед інших знакових проектів Bickerstaff.734 — розробка брендингу для острова Хортиця, за який вона отримала бронзу на фестивалі творчості Cannes Lions.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук