TikTok пропонує безліч функцій для створення роликів. Користувачі можуть знімати відео, додавати ефекти, змінювати швидкість, додавати музику та багато іншого. Однак, якщо ви хочете зробити щось більш креативне, або якщо стандартних можливостей додатку не вистачає, – зверніть увагу на вбудовані в TikTok шаблони. Журналіст AIN.UA розповідає, як створити ролик за допомогою шаблону в детальній інструкції.

Що таке TikTok-шаблони

Хоча сервіс і пропонує велику кількість інструментів для самостійного створення відео, в TikTok є й готові шаблони. Вони мають на меті не тільки спростити досвід юзерів, – з шаблонами ролики можна зробити більш динамічними та креативними.

Станом на серпень 2022 року, в TikTok вбудовано 90 шаблонів і сервіс постійно додає нові. Тематика різноманітна: від челенджів і рейтингів, до журналів і 3D-зуму. Всі шаблони доступні й безкоштовні. Щоб вийшов гарний ролик, достатньо обрати один із них та додати фото чи відео з галереї телефону.

Зображення в матеріалі: AIN.UA

Як створити ролик з шаблоном

  • Відкрийте додаток TikTok на мобільному пристрої.
  • Натисніть на іконку плюса, щоб створити новий ролик.
  • Коли відкриється камера, змініть режим на «Шаблони» внизу екрана.
  • Оберіть шаблон із запропонованих. Зверніть увагу на кількість фото, яку може вмістити той чи інший шаблон.
  • Натисніть «Додавання фото».
  • З галереї телефону оберіть ті фотографії та відео, які мають з‘явитися в шаблоні.
  • Щойно TikTok завершить обробку зображень, – буде згенеровано ролик.
  • За бажанням, ви можете внести додаткові зміни. Наприклад, додати наклейки, ефекти, чи голос за кадром. 
  • Натисніть «Далі».
  • За необхідності, напишіть опис до ролику, додайте хештеги, згадки, позначте людей. Налаштуйте публікацію та натисніть «Опублікувати».

Нагадаємо, в серпні 2022 року в TikTok має більше ніж 10,55 млн українських користувачів. Крім створення розважального контенту, молодь все частіше використовує соцмережу замість стандартних браузерів чи спеціальних сервісів. Зокрема, щоб дізнатися про якесь місто чи знайти місце для обіду. Про це раніше розповів старший віце-президент Google Прабхакар Рагхаван:

Також стало відомо, що платформа TikTok віддаватиме половину рекламного доходу на виплати авторам відео. Однак тільки тим, хто має понад 100 000 підписників. Детальніше про це, – в матеріалі.