Netpeak робить аудит з маркетингу за донати на ЗСУ. Як подати заявку

Читати на RU

Digital-агентство Netpeak запускає ініціативу на підтримку армії: проводить компаніям аудит їхніх маркетингових активностей за донат на ЗСУ. Про проект AIN.UA розповіли в компанії.

Що це за проект

  • У червні 2022 року Netpeak запустив тестовий проект: проводив аудит з PPC для бізнесу за донати на армію. У рамках цього аудиту аналізували рекламні акаунти та кампанії у бізнесу замовника, а замість оплати послуги замовник донатив в один із фондів підтримки ЗСУ («Моє Місто», «Повернись Живим», БФ Сергія Притули).
  • Таким чином, за результатами аудиту восьми компаній вдалося зібрати $1500. Сума — відносно невелика, адже ці кошти збирали, зробивши анонси лише по внутрішніх каналах Netpeak, без реклами або анонсів у соцмережах або медіа.

«Суми донатів були від $100, щоб це було доступно для українського бізнесу в поточних умовах. Зазвичай подібні аудити від спеціалістів рівня senior або teach lead коштують від $800, але нашою метою було дійсно бути корисними та зібрати певну суму на ЗСУ», — розповідають у компанії

  • За результатами цього проекту та фідбеку від нього Netpeak вирішила розширити перелік послуг для аудиту, і запустити його ще раз. Наразі компанія проводить аудит по таких напрямках:
    • аудит PPC-кампаній: аудит акаунтів в Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, Bing Ads та інші. 
    • аудит систем аналітики: налаштування та/або вирішення проблем з роботою GA/GA4, Facebook Pixel, Conversion Tag Google Ads, звʼязки Google Ads та GA, імпорту конверсій із GA в Google Ads та інше. 
    • консультація з B2B-продажів: двогодинна індивідуальна консультація з партнером та Head of Sales за питаннями від компанії або детальний розбір одного з напрямків: оцінка команди продажів, аудит процесів відділу продажів, адаптація комерційних пропозицій. 
  • Аудит по PPC та аналітиці будуть проводити спеціалісти з досвідом роботи від п’яти років, які працювали з такими бізнесами як Intertop, Monobank, Puma, «Київстар», Prom та інші.

Як подати заявку та пройти аудит

  • Заповнити бриф для подачі на аудит обравши один/або два/або три напрямки, які цікавлять.
  • Отримати підтвердження від менеджера Netpeak, що проект відібраний для аудиту. 
  • Внести донат на ЗСУ у вибраний фонд («Моє Місто», «Повернись Живим», БФ Сергія Притули) та підтвердити оплату.
  • Після цього Netpeak проведе аудит й віддасть його результати замовнику.

Чому це важливо: Можна не пояснювати, чому українському бізнесу зараз важливо підтримувати армію. Водночас, такий аудит допоможе компаніям скоригувати свої маркетингові стратегії.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук