Починаючи з 2013 року, мережа «Чорноморка» користується популярністю через змішаний формат своїх закладів: більшість точок працюють як магазини-ресторани. Там, зокрема, можна не тільки замовити готові страви, а й придбати свіжу рибу та морепродукти. В меню закладів: відомі серед відвідувачів мідії в мушлях, чорноморська юшка, форшмак та інші. Станом на серпень 2022 року, «Чорноморка» має 26 закладів в Україні та 2 локації за кордоном: в Молдові та Румунії. При цьому, деякі з них працюють на умовах франшизи. AIN.Business розпитав представників «Чорноморки» про те, як відкрити франшизу закладу.
Вимоги до локації
- Приміщення від 150 м2.
- 65 кВт і більше.
- Наявність водопостачання та каналізації.
- Наявність приточно-вентиляційної системи або можливість її монтажу.
- Фасадний вхід.
З моменту купівлі франшизи, за умов сталого фінансування, процес запуску франшизи триває до двох місяців. Після звернення до франчайзера з бажанням купити франшизу, франчайзі отримує договір співпраці з рекомендаціями по приміщенню.
Якщо знайдене приміщення відповідає вимогам, партнери підписують договір. Франчайзі оплачує 100% паушального внеску і отримує бізнес-план на основі фінансової моделі, дизайну тощо. Під час ремонтних робіт та запуску бізнесу франчайзер також:
- надає технологічне обладнання, меблі, предмети інтер’єру, інвентар та ексклюзивний рибний асортимент з якого складається меню закладу;
- контролює строки та дотримання фірмового стилю;
- надає консультаційні послуги щодо вибору постачальників;
- проводить навчання та атестацію персоналу;
- забезпечує виїзд команди фахівців на запуск проекту;
- надає цілодобову допомогу після відкриття проекту.
Умови співпраці з франчайзі
Крім паушального внеску, франчайзі сплачує роялті: 5% від обороту за місяць.
Інші інвестиції включають:
- приміщення від 1500 євро за м2;
- 15 000 євро на утримання команди запуску;
- деталі щодо розподілу прибутку обговорюються індивідуально з кожним потенційним партнером.
Станом на серпень 2022 року для відкриття франшизи «Чорноморки» найбільш актуальні такі країни: Молдова, Грузія, Болгарія, Туреччина.
Куди звертатися
Потенційний франчайзі бренду може звернутися написавши на пошту: [email protected], або за номером телефону: +38(068) 555-03-08.
Чому «Чорноморка»
Як зазначили представники «Чорноморки», переваги партнерства з мережею полягають у наступному:
- найбільший асортимент риби та морепродуктів;
- успішний досвід створення та ефективного управління мереж закладів («Чорноморка», «Чорноморка.Літо», «Оселедцева», «Анчоусна»);
- демократичні ціни, що дозволяють залучати велику кількість гостей;
- швидка окупність;
- єдина вимога до франчайзі – бажання стати частиною ресторанного проекту.
Раніше AIN.Business розповідав про те, як відкрити франшизу ювелірного дому Zarina: