Починаючи з 2013 року, мережа «Чорноморка» користується популярністю через змішаний формат своїх закладів: більшість точок працюють як магазини-ресторани. Там, зокрема, можна не тільки замовити готові страви, а й придбати свіжу рибу та морепродукти. В меню закладів: відомі серед відвідувачів мідії в мушлях, чорноморська юшка, форшмак та інші. Станом на серпень 2022 року, «Чорноморка» має 26 закладів в Україні та 2 локації за кордоном: в Молдові та Румунії. При цьому, деякі з них працюють на умовах франшизи. AIN.Business розпитав представників «Чорноморки» про те, як відкрити франшизу закладу.

«Чорноморка» по франшизі-1
Фото в матеріалі: «Чорноморка»

Вимоги до локації

  • Приміщення від 150 м2.
  • 65 кВт і більше.
  • Наявність водопостачання та каналізації.
  • Наявність приточно-вентиляційної системи або можливість її монтажу.
  • Фасадний вхід.

З моменту купівлі франшизи, за умов сталого фінансування, процес запуску франшизи триває до двох місяців. Після звернення до франчайзера з бажанням купити франшизу, франчайзі отримує договір співпраці з рекомендаціями по приміщенню. 

Якщо знайдене приміщення відповідає вимогам, партнери підписують договір. Франчайзі оплачує 100% паушального внеску і отримує бізнес-план на основі фінансової моделі, дизайну тощо. Під час ремонтних робіт та запуску бізнесу франчайзер також:

  • надає технологічне обладнання, меблі, предмети інтер’єру, інвентар та ексклюзивний рибний асортимент з якого складається меню закладу;
  • контролює строки та дотримання фірмового стилю;
  • надає консультаційні послуги щодо вибору постачальників;
  • проводить навчання та атестацію персоналу;
  • забезпечує виїзд команди фахівців на запуск проекту;    
  • надає цілодобову допомогу після відкриття проекту.
«Чорноморка» по франшизі-2

Умови співпраці з франчайзі

Крім паушального внеску, франчайзі сплачує роялті: 5% від обороту за місяць. 

Інші інвестиції включають:

  • приміщення від 1500 євро за м2;
  • 15 000 євро на утримання команди запуску; 
  • деталі щодо розподілу прибутку обговорюються індивідуально з кожним потенційним партнером. 

Станом на серпень 2022 року для відкриття франшизи «Чорноморки» найбільш актуальні такі країни: Молдова, Грузія, Болгарія, Туреччина.

Куди звертатися

Потенційний франчайзі бренду може звернутися написавши на пошту: [email protected], або за номером телефону: +38(068) 555-03-08. 

«Чорноморка» по франшизі-3

Чому «Чорноморка»

Як зазначили представники «Чорноморки», переваги партнерства з мережею полягають у наступному: 

  • найбільший асортимент риби та морепродуктів;
  • успішний досвід створення та ефективного управління мереж закладів («Чорноморка», «Чорноморка.Літо», «Оселедцева», «Анчоусна»);
  • демократичні ціни, що дозволяють залучати велику кількість гостей;
  • швидка окупність;
  • єдина вимога до франчайзі – бажання стати частиною ресторанного проекту.

Раніше AIN.Business розповідав про те, як відкрити франшизу ювелірного дому Zarina: