Фокусуватися лише на збільшенні клієнтів —  дуже обмежений погляд на розвиток бізнесу, адже це позбавляє реальних прибутків: Андрій Миронюк – стратег росту, cпівзасновник Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency поділився власними інструментами, які допоможуть збільшити прибутки. AIN.Business переповідає головне.

Збільште частоту покупок ваших клієнтів 

Продавайте більше своїм постійним клієнтам. Споживачі, у яких ви вже заслужили довіру, будуть більш схильні купувати у вас, якщо існують певні ситуативи. Нагадуйте про важливі дати, необхідність поповнити запас вашим продуктом тощо. Щоб це працювало регулярно – складіть чітку стратегію збільшення частоти ситуативів та частоти покупок.

Збільшіть розмір середнього чека

Як лагідно підштовхнути купувати більше? Якщо бачите хоча б мінімальний інтерес покупця до продукту, розкажіть йому, як він працює, і чому це варто купити саме у вас. Якщо такої потреби немає – актуалізуйте. Якщо немає достатньо асортименту для цього —  створіть додаткові продукти, які робитимуть клієнтів щасливішими, а вас – багатшими. 

Проаналізуйте, де можна зекономити, не втративши якість

Прогрес та оптимізація не стоять на місці. Прослідкуйте за своїм виробництвом, і вирішіть, де можна витратити менше робочого часу, де — замінити матеріал, сировину чи постачальника. Це допоможе знизити собівартість продукту. Головне, щоб якість продукту не знизилась, а краще –підвищилася.

Підвищте ціни

Ріст ціни – органічна точка росту бізнесу. Навіть незначне збільшення ціни (на 1–5 %) може різко збільшити ваш прибуток. Якщо частота продажів на початку дещо впаде, ви все одно отримуватимете більший прибуток, продаючи менше товару. А якщо разом з ціною ви зможете підняти і цінність продукту для клієнта – продажі зростуть миттю.