Фокусуватися лише на збільшенні клієнтів — дуже обмежений погляд на розвиток бізнесу, адже це позбавляє реальних прибутків: Андрій Миронюк – стратег росту, cпівзасновник Tkachenko&Myroniuk Marketing Agency поділився власними інструментами, які допоможуть збільшити прибутки. AIN.Business переповідає головне.
Збільште частоту покупок ваших клієнтів
Продавайте більше своїм постійним клієнтам. Споживачі, у яких ви вже заслужили довіру, будуть більш схильні купувати у вас, якщо існують певні ситуативи. Нагадуйте про важливі дати, необхідність поповнити запас вашим продуктом тощо. Щоб це працювало регулярно – складіть чітку стратегію збільшення частоти ситуативів та частоти покупок.
Збільшіть розмір середнього чека
Як лагідно підштовхнути купувати більше? Якщо бачите хоча б мінімальний інтерес покупця до продукту, розкажіть йому, як він працює, і чому це варто купити саме у вас. Якщо такої потреби немає – актуалізуйте. Якщо немає достатньо асортименту для цього — створіть додаткові продукти, які робитимуть клієнтів щасливішими, а вас – багатшими.
Проаналізуйте, де можна зекономити, не втративши якість
Прогрес та оптимізація не стоять на місці. Прослідкуйте за своїм виробництвом, і вирішіть, де можна витратити менше робочого часу, де — замінити матеріал, сировину чи постачальника. Це допоможе знизити собівартість продукту. Головне, щоб якість продукту не знизилась, а краще –підвищилася.
Підвищте ціни
Ріст ціни – органічна точка росту бізнесу. Навіть незначне збільшення ціни (на 1–5 %) може різко збільшити ваш прибуток. Якщо частота продажів на початку дещо впаде, ви все одно отримуватимете більший прибуток, продаючи менше товару. А якщо разом з ціною ви зможете підняти і цінність продукту для клієнта – продажі зростуть миттю.