Працівників заманюють назад в офіси безкоштовною їжею. Через подорожчання продуктів ті погоджуються

Читати на RU

В США швидко ростуть ціни на їжу. Через те, що харчуватися в ресторанах і навіть готувати вдома стало дорого, американці почали цінувати безкоштовні перекуси на роботі. І цим користуються роботодавці, які відкривають кафетерії, щоб заманити людей з ремоуту в офіс. Про це пише Натан Бомі з Axios Closer.

  • В середньому, ціни на їжу підвищились на 10,9% у липні 2022 у порівнянні з минулим роком. Разом з тим, згідно з даними Індексу споживчих цін, ціни на харчування в офісах та школах знизились на 13,9%.
  • За даними Товариства управління людськими ресурсами, у 2022 році 51% компаній в США пропонують безкоштовні перекуси і напої. Це на 31% більше, ніж у 2019.
  • Компанії інвестують у відкриття їдалень, де працівники можуть харчуватися за рахунок роботодавця. Зокрема, як сказав гендиректор Airstream Роберт Вілер інвесторам у червні, кафетерій із повним набором послуг в новій штаб-квартирі в Огайо є центральним елементом для того, «щоб залучити й утримати працівників» на ряду з власною поліклінікою.

«В Арлінгтонському офісі Axios у нас є «снакшери» (снеки для працівників – ред.) – невеличка приємна спокуса упродовж дня», – відмічає Натан.

Чому це цікаво

Після пандемії більшість білих комірців збагнули переваги віддаленої роботи і більше не хочуть кожного дня їздити на роботу. Деякі компанії, які зробили відвідування офісів обовʼязковим, стикнулися з тим, що співробітники радше звільнялись, аніж повертались до офлайнового режиму.

В Україні до повномасштабної війни цей тренд призвів до появи так званого гібридного формату – коли співробітники мають можливість самі обирати, ходити їм в офіс чи ні, та в якому графіку працювати. Переважно такий формат запроваджують компанії ІТ та суміжних сфер.

У той же час багато компаній в США все ще бажають бачити співробітників в офісах з ряду причин, найпоширеніші з яких – корпоративна безпека та контроль. Тому вони шукають можливості заохотити людей відмовитися від ремоуту на користь офісного формату.

Через історично високий рівень інфляції у США ціни на продукти харчування значно підвищилися. Наприклад, яйця подорожчали на 33%, хліб – на 26%. Зросли ціни на їжу і в закладах громадського харчування. У звʼязку з цим такі корпоративні “плюшки”, як безкоштовні обіди в офісах, стали для американців більш привабливими. Для роботодавці це, у свою чергу, можливість переконати співробітників відвідувати офіси.

Тому сьогодні безкоштовні снеки стають звичними не лише в кампусах ІТ-компаній, як Google чи Facebook, а й у представників інших секторів економіки.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук