Kyiv Business Hub підготував добірку безкоштовних ресурсів, які допоможуть управлінцям слідкувати за змінами в їхньому бізнесі. У ній ви можете знайти поради, експертні статті, дослідження, новини та корисні інструменти для різних напрямків.

Аналітичні компанії:

Global Web Index — з 2009 року проводять маркетингові дослідження для великих брендів, агентств та медіа-організацій у 44 країнах. У своєму блозі публікують інформацію про глобальні тренди та зміну поведінки інтернет-користувачів;

Nielsen — вивчають ринок товарів повсякденного попиту за допомогою вимірювання поведінки аудиторії, даних і аналітики. Розміщують дослідження у сфері FMCG (товари повсякденного вжитку), ритейлу та споживчої поведінки;

CB Insights — аналізують дані у сфері стартапів і технологій, тим допомагають організаціям, компаніям приймати правильні рішення щодо технологій. У блозі пишуть про технології в різних індустріях.

Консалтингові компанії:

McKinsey — розв’язують задачі, пов’язані зі стратегічним управлінням. На своїй сторінці публікують кейси компаній зі всього світу;

Deloitte — спеціалізуються на послугах із консалтингу та аудиту, крім того надають послуги у сфері оподаткування, юридичні та фінансові послуги. Розповідають про тренди, маркетинг та бізнес-стратегії.

Бізнес-видання:

TechCrunch — онлайн-видання, яке пише про стартапи, інновації, крипто та інші події в світі технологій;

Business Insider — онлайн-видання, яке спеціалізується у сфері бізнесу і маркетингу, технологій, фінансів тощо;

Harvard Business Review  — видання пише про управління бізнесом, крім текстових матеріалів, можна послухати подкасти та подивитися відео на дану тему.

Контент-маркетинг:

MailChimp — маркетингова платформа для створення email-розсилок, яка працює з 2001 року. У своєму блозі пишуть усе про email- і digital-маркетинг, а ще на сайті можна послухати подкасти, подивитися короткометражки;

HubSpot — сервіс автоматизації маркетингу та відділу продажу. CRM-платформа HubSpot має всі інструменти та інтеграції, необхідні для маркетингу, продажів, керування контентом і обслуговування клієнтів. У блозі розповідають все про маркетинг. 

Маркетингові агентства та сервіси digital-маркетингу:

Ahrefs Blog — українська платформа для просування бізнесу в пошукових системах. На своїй сторінці розміщують статті про SEO, маркетинг і популярний контент, а також пишуть про дані та дослідження;

SalesForce — розробник CRM-системи. У блозі публікують матеріали про маркетингові дослідження, комунікації, фінанси, виробництво, ЗМІ та державний сектор;

Think with Google — сайт, присвячений digital-маркетингу, з інсайтами, трендами та аналітикою від Google.

Збір статистики:

Statista — німецька платформа, яка збирає статистику про соцмережі, ринки та споживачів. На їхньому сайті можна знайти огляди ринків, дослідження та інфографіки;

Google Dataset Search — пошуковик наборів даних із 25 млн записів.