EVO запустила Made with bravery – маркетплейс для просування українського експорту

Читати на RU

Українська продуктова ІТ-компанія EVO за підтримки Visa, Banda, Міністерства цифрової трансформації та Міністерства закордонних справ створила маркетплейс Made with bravery — маркетплейс, на якому продаються виключно товари, виготовлені в Україні.

  • Мета продукту — популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів, таким чином допомагаючи українського бізнесу задля відбудови України.
  • На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.
  • Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. Із їхнім повним переліком можна ознайомитися за посиланням.
  • Доставку товарів за кордон здійснює «Укрпошта». Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Більше деталей можна знайти на сайті оператора.
  • 5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку і відбудову держави.
  • Дізнатися більше деталей про купівлю та правила оплати замовлення у відповідному розділі сайту за посиланням.

Як продавати на Made with bravery

  • Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації.
    • Продавцем на маркетплейсі може бути виключно суб’єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості. 
    • Бренди мають бути представлені у соціальних мережах, мати гарні фото та опис товару.
    • У пріоритеті  — виробники унікальних, автентичних речей.

«Українські виробники, зокрема дизайнери одягу, взуття і прикрас, уже давно отримали визнання у світі. У їхніх виробах ходять найвідоміші зірки. Однак, поки що креативність, оригінальність та відмінна якість цих товарів невідома широкому загалу. Ми прагнемо закохати весь світ в українське, закріпити переконання, що українське — це круте. Саме для цього ми створили маркетплейс Made with bravery. І саме тому критерії, яким має відповідати продавець маркетплейсу — високі. Наша мета — щоб і товар, і якість сервісу при купівлі українського приємно дивували іноземного покупця. І “зроблене в Україні” стало невід’ємною частиною його життя і побуту», — пояснює Микола Палієнко, CEO та співзасновник EVO.

Подробиці про умови реєстрації виробника, розміщення товарів та інші аспекти приєднання до спільноти виробників Made with bravery – за посиланням

Чому це цікаво

Українські підприємці героїчно продовжують роботу у надзвичайно складних умовах та тримають на власних плечах економіку країни. Новий маркетплейс, орієнтований на західного покупця, має на меті створити для них умови для розширення ринків збуту, зазначає Віра Платонова, старша віцепрезидентка, директорка з регіонального розвитку Visa в 17 країнах.

«Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні», — коментує Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації України.

Підтримка економіки – це, у свою чергу, більше можливостей для відбудови країни після руйнівної війни. Згідно з даними Київської школи економіки, загальна сума прямих збитків інфраструктури, яких росія заподіяла Україні своїми бомбардуваннями, сягає $114,5 млрд. Тому кожна покупка на Made with bravery — цеглинка у «нових стінах» України. Саме ця ідея стала основою першої комунікаційної кампанії Made with bravery. ЇЇ ілюструє проморолик.

«Першою комунікацією ми доносимо іноземцям ідею самого маркетплейсу: купуючи українські товари, ти допомагаєш відбудовувати Україну. Кожна покупка отримує новий сенс, стає метафоричною цеглиною у нових стінах. Персонажами з ролику ми підкреслили сміливість наших виробників, які продовжують створювати, попри всі руйнації від російських ракет. А сам ролик зробили руками у стилі стопмоушн, щоб краще передати дух українського крафту», — пояснює Олексій Дивисенко, креативний директор проєкту в Banda.

Кожен може стати амбасадором проєкту та підтримати українського виробника поширенням інформації про маркетплейс серед іноземців. Завантажити візуальні матеріали для поширення можна за даним посиланням.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук