Цінності компанії – це переконання, філософія та принципи, які керують бізнесом. Завдяки ним ви можете відрізнити свій бізнес від конкурентів. Від корпоративних цінностей залежить те, як ви приймаєте рішення, а також – як співробітники спілкуються одне з одним та з клієнтами, наскільки вони готові брати завдання і виконувати їх, чи в змозі працівники самостійно шукати рішення проблем.

«Український бізнес» опублікував у своєму Telegram 4 кроки, як сформулювати корпоративні цінності. AIN.Business переповідає.

1. Підготовка

Якщо раніше в компанії не говорили про корпоративні цінності, варто підвищити лояльність персоналу до нововведень. Для цього можна підготувати невелику презентацію про майбутню роботу над формуванням цінностей і пояснити:

  • що таке корпоративна культура;
  • чому вона важлива для компанії;
  • що таке цінності;
  • як команда буде їх створювати;
  • з яких етапів буде складатися цей процес.

2.  Опитування співробітників 

Для цього етапу варто виявити ціннісні установки персоналу і обговорити їх під час отримання зворотного зв’язку. Основне завдання — досягти залученості персоналу.

3. Формулювання цінностей

Часто для цього організовується захід, на якому керівництво, за необхідності — разом із запрошеними консультантами, робить висновки. Зазвичай такий захід проводиться поза офісом, наприклад, на природі: це допомагає керівникам поводитися більш неформально та відкрито. Важливо чітко сформулювати цінності, які гуртуватимуть команду.

4.  Поширення

Цінності необхідно узгодити, затвердити і поширити на всіх рівнях структури. Робити це потрібно:

  • через усі канали, доступні компанії (розсилки, інформаційні дошки, внутрішні портали та чати тощо);
  • із залученням усіх комунікаційних інструментів, інформаційних зустрічей; 
  • із закріпленням «провідника» за кожною цінність, який активно розповсюджуватиме її (за необхідністю).