Telegram канал «Ідея для Вашого Бізнесу» опублікував причини, через які покупці скасовують замовлення. Експерти також пояснили, як цьому можна запобігти й зберегти лояльність своїх клієнтів. AIN.Business переповідає головне.
- Товар не в наявності
Однією з найпоширеніших причин скасування замовлення – відсутність товару на складі. В цьому випадку бізнесу слід удосконалити комунікацію з постачальниками чи систематизувати роботу з контентом. Наприклад, якщо у вас багато товарних позицій і кожен день потрібно оновлювати інформацію, варто підключити CRM-систему. Її можна інтегрувати з маркетплейсом і система буде автоматично оновлювати ціни, актуалізувати наявність товару тощо.
- Не вдалося зв’язатися з покупцем
Не потрібно покупцям телефонувати. Адже люди часто не відповідають на дзвінок з невідомого номеру. Краще писати в месенджер.
Але, якщо немає нагальної потреби – краще уникнути цього етапу. Коли замовник оформив покупку – магазин бере замовлення в обробку та відправляє товар. Потім система додає номер ТТН і покупець отримає сповіщення через мобільний додаток маркетплейсу з номером накладної.
- Спосіб передоплати замовлення
Деякі продавці за допомогою передоплати хочуть захистити себе від можливих витрат на доставку, якщо покупець не забере товар. Але часто покупці теж не хочуть ризикувати і надсилати кошти перед відправленням товару. Тому від покупки з передоплатою краще відмовитися. Натомість краще запропонувати такі способи: оплата на сайті, накладений платіж чи інший вид оплати.
- Скасування замовлення на прохання покупця
Частою причиною відмови від покупки в останній момент – нерозуміння клієнта розмірів одягу чи взуття. Що може зробити продавець? Запропонувати детальний опис на картці товару, додавши інформацію не тільки про технічні характеристики, але й найбільш популярні запитання.
- Замовлення-дублікат
Буває, що покупець створює 5 однакових замовлень, бо не розібрався зі способами оплати і доставки. Впливати на це напряму – неможливо. Але у всіх продавців є можливість скасувати замовлення. Проте, коли ви зловживаєте цією функцією – це може свідчити про проблеми із наявністю чи обробкою замовлень.