Стартап WRAP переміг на IT Arena 2022. Це сервіс для організації знімального процесу

Читати на RU

Стартап WRAP розробляє сервіс, який допомагає відеопродакшенам організовувати знімальний процес. Журналіст AIN.UA поспілкувався зі співзасновником стартапу Стефаном Скоропадським про вихід на британський ринок, перемогу в конкурсі стартапів IT Arena і хаотичний знімальний процес.

Як з’явилася ідея

Стефан цікавиться відеопродакшеном з 13 років. Йому доводилось бувати на великих зйомках реклами і кліпів, де він помітив, як хаотично організований цей процес.

«Мене здивувало, що в багатомільйонні індустрії всі процеси організовуються «на колінці». Навіть досить великі відеопродакшени часто використовують Googledocs для фіксування інформації, чи ведуть комунікації в особистих месенджерах», — каже Стефан. 

Ще гострішою проблема стала, коли підприємець спробував зняти власний короткометражний фільм. Всі розкадрування і планування не зберігалися в одному місці, для підготовки потрібно було використовувати десяток різних сервісів. «Тоді я подумав, що було б круто мати програму чи сервіс, де всі ці процеси б об’єдналися», — каже Стефан.

Ця думка припала на період, коли Стефан та його друг Михайло якраз були в пошуках бізнес-ідеї. Вдвох вони зібралися запустити стартап, який би розв’язував проблему організації зйомок. Після перших брейнштормів вони звернулися до свого спільного друга Володимира, який зараз відповідає за розробку. «Це був єдиний програміст якого ми знали», — згадує Стефан. 

Команда стартапу. Зображення: WRAP

Далі команда почала досліджувати біль продакшенів. Виявилось, що для усіх така програма як WRAP була б корисною. Але для запуску потрібні були гроші. Першу інвестицію розміром $2 500 стартапери залучили також у знайомого, на ім’я Ярко.

«Це був наш перший піч в житті. Презентація складалася з п’яти слайдів», — каже Стефан. Згодом Ярко став CEO. Він був найстаршим в команді та мав досвід менеджменту проектів і команд. 

Далі стартап відправився на акселератор від Центру підприємництва УКУ. Цей момент Стефан називає початком справді плідної роботи. До того проектом займалися частково. З початком війни активна робота припинилися, бо засновники займалися волонтерством. 

Про клієнтів

Найперша версія WRAP появився на початку запуску. Однак тільки півроку тому компанія закінчила роботу над MVP сервісу. Проаналізувавши ринок співзасновники вирішили запускатися на ринку Британії.

«В США ринок більший, але через велику різницю в часі довелось би працювати вночі. В інших країнах Європи є мовний бар’єр. Тому Британія виглядала найбільш зручною для старту. До того ж це третій найбільший ринок після США та Китаю», — пояснює Стефан.

Перших клієнтів шукали через Linkedin. Команда знаходить когось з індустрії, спілкується, запитує про те, як в компанії влаштований робочий процес. 95% британських продакшенів, за словами Стефана, працюють як українські. Тобто проблеми у них ті ж. 

Нещодавно компанія здійснила перший продаж. Проект монетизується через місячну або річну підписку. Вона коштує від $80 до $250 на місяць, в залежності від функціонала. 

Зображення: WRAP

Про продукт

Зараз у WRAP працює лише дві з семи запланованих функцій. Вони присвячені роботі з кадрами. Інші будуть присвячені менеджменту та колабораціям. На всі сім функцій можна подивитися безплатно увійшовши на сервіс через лендінг проекту. Зараз на сервісі можна розпланувати кадри та розмістити їх у порядку зйомки. Згодом можна буде також створювати знімальні плани.  

«Для таких задач можна використовувати та Notion, як це часто роблять. Однак це як косити газон ножицями, а не газонокосаркою. Краще використовувати сервіс, в якому все створено саме для відеопродакшенів. Це зручніше і швидше. В таких сервісах як Notion немає кастомізації і відсутній спеціальний інтерфейс», — каже Стефан.

Нещодавно компанія отримала нагороду в конкурсі стартапів, який проходив на базі конференції IT Arena 2022. Стартап також отримав фінансування в розмірі $20 000. Ці гроші підуть на те, щоб створити юридичну особу в Великобританії та оплатити зарплати новому розробнику. Також потрібно платити підписки на сервіси для менеджерів з продажу. «В середньому це десь $250 для одного менеджера», — каже Стефан. Зараз WRAP у пошуках інвестицій. Команда шукає фонди та ангелів, які готові вкластися в продукт. 

Команда WRAP на IT Arena. Зображення: WRAP
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук