Döner Market – мережа закладів вуличної їжі, де роблять шаурму та донери. Її в 2020 році разом з партнерами започаткував холдинг МХП, який також володіє такими впізнаваними брендами, як «Наша Ряба», «Секрети Шефа», «Легко!», «Бащинський». На кінець вересня 2022 року мережа Döner Market налічувала 91 закладів по Україні, з яких 57 відкриті по франшизі.

Журналістка AIN.Business розпитала деталі про те, як відкрити франшизу Döner Market, про умови співпраці та особливості запуску. Підготувати матеріал редакції допоміг Артем Поліщук, керівник управління по роботі з франчайзі МХП.

Döner Market-1
Фото в матеріалі : Döner Market

Вимоги до франчайзі

  • Насамперед представник мережі зазначає, що Döner Market, як і будь-яка інша франшиза, вимагає 100% часу та любов до неї. Це стане запорукою порядку та прибутку. 
  • Поліщук радить, що потенційному франчайзі бажано мати досвід ведення подібного або будь-якого іншого бізнесу. Адже це полегшить старт і дасть правильні очікування з точки зору необхідного керівного ресурсу.
  • Він наголошує, що це не пасивна інвестиція, а складний механізм, який увесь час потребує підкерування. Альтернатива – найманий менеджер на декілька точок продажу, який зможе виконувати адміністративні функції.

Умови та процес співпраці з франчайзі

За словами представника Döner Market, з моменту запуску франшизи і до теперішнього часу повністю відсутні як паушальний внесок, так і роялті. 

«Звичайно, так буде не завжди, але зараз, у цей непростий для України час, ми сфокусовані на тому, щоб підтримувати охочих розпочати власний бізнес разом із МХП, а не заробляти на паушальному внеску чи роялті». 

Станом на 2022 рік, одне з головних завдань мережі – масштабування моделі Döner Market по всій країні. Тому під час запуску їхні партнери отримують всю підтримку та організацію безкоштовно, зазначають представники.

Döner Market -2

Крім того Поліщук розповідає, що:

  • для співпраці в компанії існує детальний алгоритм дій як зі сторони інвестора, так і зі сторони команди МХП. У ньому більше 100 пунктів і він дозволяє детально розуміти процес запуску, пропрацювати мінімізацію можливих ризиків через людський фактор та прискорити час запуску. В середньому на один об’єкт необхідно до 1,5 місяця інтенсивної праці;
  • окупність залежить від початкових інвестицій, операційних витрат та ціноутворення на кінцевий продукт. В середньому на це йде близько 8 місяців, але у стартовий бізнес-калькулятор закладається 12 місяців;
  • весь прибуток мережа залишає партнерам. 

«Навіть за відсутності роялті та паушальної винагороди наша компанія зацікавлена в зростанні дохідності кожного з партнерів, торгових точок та розширенні бізнесу франчайзі (масштабування проекту)». 

Що гарантує франчайзер під час запуску франшизи

Кожен партнер отримує від Döner Market повний супровід. Фахівці із запуску бізнесу допомагають з: 

  • підбором локації до святкового відкриття і роботи після нього;
  • забезпеченням продуктами та постачальниками на вигідних умовах;
  • переговорами щодо умов співпраці з постачальниками;
  • проведенням базового навчання персоналу торгових точок та управлінців;
  • програмним забезпеченням та касовим обладнанням;
  • навчанням стандартів якості та інструментів контролю тощо;
  • інвестиціями у виготовлення рекламних носіїв, вивіски, діджитал обладнання.  

Вимоги до локації

Кожне приміщення мережі потребує індивідуального підходу щодо його оцінки – з цим франчайзер також допомагає партнерам. Проте представник компанії каже, що є декілька незмінних і обов’язкових вимог до локації:

  • приміщення повинно стояти окремо або мати панорамний вид. Франчайзер не розглядає цоколів, других поверхів, підвалів тощо;
  • повинен бути високий рівень пішохідного трафіку: від 200 людей на годину;
  • бажана площа 25 кв.м. і більше (до 70 кв м.);
  • обов’язкова наявність підведення води, каналізації;
  • електрична потужність в приміщенні від 17кВт.
Döner Market -3

Станом на осінь 2022 року Döner Market є у Києві, Львові, Ужгороді. В перспективі – поява й в інших містах України. Мережа поки що не має закладів за кордоном, але Артем Поліщук ділиться, що вже протягом двох років надходять запити з різних країн. Зокрема з Молдови, Іспанії, Казахстану та Грузії. Однак, до питання експансії компанія планує повернутися одразу після того, як Україна переможе.

Куди звертатися

Потенційний франчайзі має декілька варіантів, щоб зв’язатися з компанією:

  1. Дзвінок команді по роботі з франчайзі: 
  • керівник групи розвитку напрямку М’ясомаркет та Döner Market – Денис Кіт, (050) 441 29 96; 
  • менеджер з розвитку франшизи Döner Market – Віталій Дубінін,  (095) 287 30 60.
  1. Також можна звернутися на гарячу лінію МХП – 0 800 500 001 (дзвінки безкоштовні). 
  2. Або через сайт, де можна залишити заявку – https://myasomarket.com.ua/#mm-contact.

Чому Döner Market

Холдинг МХП перебуває на етапі трансформації з сировинної у міжнародну food & agro tech company. 

«Ця еволюція відображає зміни у харчовій індустрії, де все більшим стає попит на продукти з доданою вартістю, зокрема формату ready-to-eat. Мережа Döner Market – одне з втілень такої трансформації», – розповідає представник компанії.

Ключовим у концепції мережі Döner Market є об’єднання трьох основних пунктів:

  1. єдиний смак, який досягається за рахунок уніфікованих складових та розроблених технологами та шеф-кухарями компанії техкарт.
  2. технологічність – єдині стандарти виробництва, забезпечення вимог виробництва та зберігання. Основні інгредієнти вироблені на заводах МХП.
  3. контроль якості та безпечності на кожному етапі: від виробництва і тендерів постачальників до перевірок стандартів командою служби якості МХП безпосередньо в самих Döner Market. 

Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав про те, як відкрити франшизу ювелірного магазину ZARINA: