Як писати холодні листи, щоб вони були ефективними

Холодні імейли — це перші кроки до початку комунікації з вашим потенційним клієнтом чи партнером. Проте зазвичай вони показують дуже низьку ефективність, а найчастіше їх навіть не відкривають.

Керівний партнер SRB Ventures і автор інформаційного бюлетеня The Curiosity Chronicle Сахіл Блум опублікував в Twitter список порад з написання холодних листів, а редакція AIN.UA зробила переклад.

Ваш лист має дійти до адресата

  • Перший крок: ваш лист має потрапити в папку «Вхідні». Якщо ви не знаєте електронну адресу людини, що вас цікавить — це перша перешкода, яку потрібно подолати. Почніть із пошуку в Twitter, LinkedIn, веб-сайті компанії та Google, щоб побачити, чи зможете ви знайти робочу електронну адресу.
  • Якщо ви не можете його знайти, зробіть обґрунтоване припущення, щодо адреси електронної пошти. Наприклад: [ім’я]@[компанія].com, [ім’я][прізвище]@[компанія].com, або [прізвище]@[компанія].com. Статистика показує, що 80% адрес підпадають під такі прості алгоритми.

Потрібно, щоб ваш лист відкрили

Вам також потрібна зацікавити людину, щоб вона взагалі відкрила вашого листа. найпростіше — це використовувати поле «тема» листа та заповнити його чимось, що збільшить шанси на його прочитання. Ось декілька варіантів:

  • [Ваші дані] шукаю перспективи щодо [ціль];
  • [Знайомий] сказав, що ми повинні підключитися;
  • Шукаю вашої поради щодо [ціль].

Проте у світі не існує ідеальної методики написання теми листа. Експериментуйте, враховуючи ваші обставини.

Писати потрібно коротко та приємно

  • Якщо ви надсилаєте холодного листа, пам’ятайте, що адресат, напевно, отримає масу таких повідомлень. У нього немає часу та сил читати довгі багатослівні нотатки.
  • Будьте короткими та зрозумілим. І використовуйте абзаци, щоб зробити ваш текст більш привабливим.

Лист має бути персоналізованим

Нікому не подобаються загальні електронні листи — у 99% випадків вони видаляються автоматично. Під час надсилання листа особисті підходи можуть мати значення. Ваша мета — дати зрозуміти, що ви не надсилали сотні однакових листів! Кілька ідей для персоналізації:

  • Посилання на книгу, яку вже колись десь згадував ваш адресат;
  • Згадайте подкаст, на якому був адресат, і те, що ви з нього дізналися;
  • Виділіть статтю, у якій ви читали про адресата.

Будь-який із цих варіантів зробить вашого листа більш помітним.

Доведіть вашу серйозність

  • Поясніть свої повноваження або зазначте будь-яку форму соціального доказу, чому людина повинна сприймати вас серйозно. Не будь скромними.
  • Що ви зробили чи створили цікавого чи помітного? Чим займаєтесь? Покажіть їм, що вони були б божевільними, якщо б проігнорували вашого листа.

Створіть цінність

Основне правило: створюйте цінність, отримуйте цінність. Якщо ви створюєте цінність для людини, якій надсилаєте лист, вона, швидше за все, зацікавиться. Що ви можете зробити, щоб заощадити їхній час або зменшити їхній стрес?

Кілька ідей для створення цінності:

  • Якщо ви презентуєте послугу, створіть макет того, що ви б зробили для людини, і додайте знімок екрана в електронний лист.
  • Якщо ви намагаєтесь отримати співбесіду, додайте документа, який розкаже про ваші перші 100 днів на посаді.

Заклик до дії

  • Кожен успішний холодний електронний лист містить чіткий конкретний і лаконічний заклик до дії. Використовуйте абзаци, щоб переконатися, що заклик стоїть окремо в тілі листа. Виділіть його жирним шрифтом. Будьте сміливими, але не перестарайтеся.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук