Головна менеджерка по комунікації в компанії Kyivstar Ольга Гуцало розповідає про те, як бізнесу вести соціальні мережі під час війни. AIN.Business переповідає.
Найперше, що радить експертка – не переставати вести акаунт вашого бренду:
- продовжувати активний постинг;
- адаптувати теми сьогодення під tone of voice вашої компанії;
- важливо слідкувати за новинами, підбадьорувати аудиторію та прагнути перемоги разом з читачати;
- якщо ви не будете вести сторінки, клієнти подумають, що ви припинили продажі і це матиме вплив на ваш дохід;
- період тиші доречний в дні жалоби та нестабільних ситуацій.
Важливо адаптувати контент під сьогодення. При створенні контент-плану:
- варто вказати актуальний графік роботи;
- необхідно вводити буденні теми війни в контент та описувати теперішні страхи, переживання тощо;
- якщо ваш бренд має фізичний магазин – пропишіть про наявність укриття, та нагадуйте про нього й безпеку клієнтів.
Користувачі цінують соціально відповідальні та свідомі бренди. Якщо ви займаєтеся волонтерством, донатите Збройним силам, фондам – обов’язково діліться цим.
Не відсторонюйтеся. Якщо трапилися неочікувані події, які змінили ваш контент-план, – не вдавайте, що нічого не сталося. Реагуйте на новини, публікуйте ситуативи, будьте готові прибрати веселий контент, якщо це недоречно до ситуації.